ثبت بیش از ۱۸ هزار پیام مردمی در سامانه ۱۳۷/ شهرداری منطقه هشت در صدر رضایت شهروندی

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از ثبت بیش از ۱۸ هزار پیام مردمی در سامانه ۱۳۷ در خرداد ماه خبر داد و گفت: مردم در تماس‌های خود به ترتیب بیشترین رضایت را از مناطق هشت، سه، چهار و شش داشته‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت بیش از ۱۸ هزار پیام مردمی در سامانه ۱۳۷/ شهرداری منطقه هشت در صدر رضایت شهروندی
شناسه : 24216 | انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به تماس‌های برقرارشده با سامانه ۱۳۷ شهرداری در خردادماه امسال، اظهار کرد: در این ماه بیش از ۸ هزار تماس در حوزه اطلاع‌رسانی و راهنمایی شهروندان ثبت شده که بیشترین پیام‌های ماه در همین موضوع است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مجموع تماس‌های ثبت‌شده در خردادماه را بیش از ۱۸ هزار تماس ذکر کرد و افزود: پس از موضوع اطلاع‌رسانی، پارک‌ها و فضای سبز، جمع‌آوری خاک و نخاله، آسفالت، سد معبر، ساخت و ساز و نظافت بیشترین موضوعات مد نظر مردم در تماس با این سامانه بوده است.

کلانترزاده بیان کرد: پیام‌های مرتبط با فضای سبز ۲ هزار و ۱۴۹، جمع‌آوری خاک و نخاله هزار و ۴۴۷، آسفالت هزار و ۱۹۹ و سد معبر ۹۵۰ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تماس‌های مرتبط با سازمان‌ها به ترتیب مربوط به سازمان مدیریت پسماند، پارک‌ها و فضای سبز، زیباسازی، اتوبوسرانی و ترافیک بوده است، گفت: مردم در تماس‌های خود به ترتیب بیشترین رضایت را از مناطق هشت، سه، چهار و ۶ داشته‌اند، در بین سازمان‌های خدمات شهری نیز بیشترین رضایتمندی از سازمان‌های پارک‌ها، آرامستان‌ها و آتش‌نشانی بوده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بیان کرد: بیشترین موضوع پیام‌های ثبت‌شده مردمی هم در خصوص استقرار باکس خاک و نخاله غیرمجاز، سدمعبر اصناف، آبیاری درختان، روکش آسفالت، هرس درختان و ساخت و ساز بدون مجوز بوده است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.