بازگشت هنرمندان تئاتر به صحنه با «همه چیز در مورد آقای ف»

شهر بیست/ بعد از گذشت چهار ماه از شیوع کرونا و تعطیلی سالن‌های نمایش، «همه چیز در مورد آقای ف» به کارگردانی سید جواد طاهری در خانه نمایش قم به روی صحنه رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازگشت هنرمندان تئاتر به صحنه با «همه چیز در مورد آقای ف»
شناسه : 24186 | انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بعد از گذشت بیش از چهار ماه از تعطیلی سالن‌های نمایش در قم، حالا نمایش «همه چیز در مورد آقای ف» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی سید جواد طاهری مهمان علاقه‌مندان هنر تئاتر شده است.

«همه چیز درباره آقای ف» نمایشی تک نفره درباره یک مرد آوازه خوان است. مردی که در مجالس عروسی می‌خواند و به ازای درآمد ناچیزی که نصیبش می‌شود، زندگی اش را می‌گرداند اما بعد از مدتی به دلیل سرفه کردن و خش دار شدن صدایش دیگر نمی‌تواند در مجالس عروسی بازار گرمی کند، پس به دنبال سر هم کردن یک داستان است…».

علی مقدم تنها بازیگر این نمایش شصت دقیقه‌ای است که با نام «فرهاد شهره» نقش آفرینی می‌کند. همچنین زهرا محمدباقری و زهرا فراهانی فشکی به صورت صداپیشه در این نمایش حضور دارند.

این نمایش تا ۲۷ تیر از ساعت ۲۱ در خانه نمایش قم به نشانی انتهای بلوار الغدیر، نرسیده به بوستان علوی، کنار گذر تالار مدائن، ابتدای کوی ۴٩ (کوی بیمارستان امام رضا(ع))، فرعی اول سمت چپ به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تماشای این اثر و رزرو بلیط می‌توانند با شماره تلفن ٠٩٠١٣۶٨۵٩۶٠  تماس حاصل کرده یا از طریق وب‌‎سایتwww.bilitama.com اقدام به خرید بلیط کنند.

لازم به ذکر است بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ظرفیت فروش بلیت برای هر سالن تا سقف ۵۰ درصد است و برای تماشای این نمایش، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله دارا بودن ماسک الزامی است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.