آغاز پذیرش بیمار در بیمارستان امیرالمؤمنین/ چرا بیمارستان در موعد مقرر افتتاح نشد؟

شهر بیست/ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، دلایل تأخیر در بهره برداری از بیمارستان امیرالمؤمنین قم را تشریح کرد و گفت: این بیمارستان از نظر ساخت‌وساز و تجهیزات، به‌طور صد در صد تکمیل شده و از امروز پذیرش بیمار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز پذیرش بیمار در بیمارستان امیرالمؤمنین/ چرا بیمارستان در موعد مقرر افتتاح نشد؟
شناسه : 24152 | انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، محسن بهشتی در خصوص افتتاح بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اظهار داشت: این پروژه باید زودتر از موعد به بهره‌برداری می‌رسید یعنی اگر پیک شیوع کرونا ادامه داشت قطعاً باید زودتر با ظرفیت چندطبقه افتتاح می‌شد.

معاون امور عمرانی استانداری قم افزود: به همین دلیل در بازدیدهای مختلف تکمیل دوطبقه در دستور کار قرار گرفت و درمجموع نیز در حوزه عمرانی کارگروهی جهت راه‌اندازی بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) تشکیل شد و مسائل با همراهی اداره آب و فاضلاب و برق و گاز و مخابرات و شهرداری حل شد.

وی تصریح کرد: منابع مالی جهت تکمیل نیز ۲۰اسفندماه تخصیص یافت درحالی‌که بسیاری از شرکت‌ها به دلیل فرارسیدن نوروز و ایام کرونا تعطیل بودند و یا در حال انبارگردانی بودند و دسترسی به اقلام امکان‌پذیر نبود، ازاین‌رو در پروسه بیمارستان وقفه ایجاد شد.

بهشتی بیان کرد: وقتی دوطبقه آماده شد مصادف با خارج شدن از پیک شیوع کرونا در قم و تخلیه شدن سایر بیمارستان‌ها به دلیل کاهش بیماران کرونایی بودیم، به‌این‌علت منطقی نبود تا صرفاً دوطبقه افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمانی که از بحران کرونا خارج شدیم به سراغ تکمیل طبقات دیگر رفتیم و طولانی شدن افتتاح بیمارستان به‌این‌علت بود که سیاست تغییر کرد.

معاون امور عمرانی استانداری قم عنوان کرد: بیمارستان امیرالمؤمنین قم ازنظر ساخت‌وساز و تجهیزات، به‌طور صد در صد تکمیل و از امروز پذیرش بیمار در بیمارستان آغازشده است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان ۲۳۰ تحت دارد و برای جذب کادر جدید باید تمهیداتی اندیشیده شود اما سیاست فعلی بیمارستان، تکمیل نیرو از ظرفیت سایر بیمارستان‌ها در افزایش شیفت است تا در فرصتی مناسب تکمیل کادر انجام شود.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.