ضدعفونی مستمر باشگاه‌های ورزشی قم/ کاهش چشمگیر حضور ورزشکاران در باشگاه‌ها

شهر بیست/ رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم گفت: بیش از ۴۰ روز از آغاز مجدد فعالیت باشگاه‌های ورزشی می‌گذرد ولی با این ‌وجود، ورزشکاران حاضر در باشگاه‌ها همچنان به یک‌پنجم قبل از شیوع کرونا نرسیده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضدعفونی مستمر باشگاه‌های ورزشی قم/ کاهش چشمگیر حضور ورزشکاران در باشگاه‌ها
شناسه : 24148 | انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سعید آمده ‌از باشگاه‌های ورزشی به عنوان یکی از بخش‌های آسیب خورده از شیوع کرونا یاد کرد و افزود: با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا بیش از ۴۰ روز از آغاز مجدد فعالیت باشگاه‌های ورزشی می‌گذرد ولی با این ‌وجود، ورزشکاران حاضر در باشگاه‌ها همچنان به یک‌پنجم قبل از شیوع کرونا نرسیده است.

وی تصریح کرد: باشگاه‌های استان همچنان دست‌به‌گریبان تبعات اجتماعی شیوع کرونا هستند و این موجب شده تا با گذشت بیش از ۴۰ روز از فعالیت مجدد آن‌ها، خسارت‌های تحمیلی برطرف نشود.

رییس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم افزود: تمام باشگاه‌های استان مکلف به انجام پروتکل‌های بهداشتی هستند ولی این موضوع هزینه‌های زیادی را به این باشگاه‌ها تحمیل کرده که نیاز است سایر بخش‌ها ازجمله اداره کل ورزش و جوانان،‌ هیئت پزشکی ورزشی و دانشگاه علوم پزشکی به کمک این باشگاه‌ها بیایند.

وی با اشاره به وجود ۳۰۰ باشگاه ورزشی در قم گفت: با توجه به‌احتمال ادامه‌دار بودن تبعات ناشی از شیوع کرونا نیاز است تا برای تامین اقلام بهداشتی موردنیاز و همچنین حمایت‌های لازم از باشگاه‌های ورزشی استان برنامه‌ریزی بلندمدتی صورت گیرد.

آمده اظهار داشت: تاکنون از تمام باشگاه‌های استان یک دوره کامل ازنظر رعایت مسائل بهداشتی نظارت‌شده و در این راستا تذکرات لازم نیز به باشگاه‌هایی که به رعایت مسائل بهداشتی کم‌توجه بوده‌اند، داده‌شده است که این نظارت‌ها همچنان به‌صورت مستمر ادامه دارد.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم گفت: باوجوداینکه ضدعفونی کردن مستمر باشگاه‌های ورزشی هزینه‌های زیادی بر این مجموعه‌ها تحمیل کرده است ولی باشگاه‌های قم خود را متعهد به انجام آن دانسته و روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها به‌صورت جدی نظارت می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.