اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه(س) بازگشایی شد

شهر بیست/ همزمان با دهه کرامت اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه(س) با رعایت اصول بهداشتی برای استفاده عموم زوج‌های جوان بازگشایی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه(س) بازگشایی شد
شناسه : 23988 | انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، اتاق عقد حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) همزمان با دهه کرامت و روز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها بعد از ۴ ماه تعطیلی بازگشایی شد.

در اتاق عقد حرم حضرت معصومه سلام الله علیها که در شرایط عادی امکان همراهی ۲۰ تا ۲۵ نفر وجود داشت در شرایط کرونایی و به دلیل رعایت مسائل بهداشتی ظرفیت پذیرش ۱۰ نفر همراه را دارد و از ورود افراد بیشتر جلوگیری به عمل می‌آید.

همچنین به خاطر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک و دستکش برای همه افراد الزامی است و علاوه بر ضدعفونی اتاق به صورت مداوم از ورود افراد با علائم سرماخوردگی به داخل اتاق عقد جلوگیری به عمل می‌آید و همچنین هر گونه پذیرایی در داخل اتاق عقد ممنوع می‌باشد.

اتاق عقد حرم مطهر دارای سفره عقد با دکور و تزیینات القاب حضرت معصومه(س) است و در مناسبت‌های ویژه اتاق‌های دیگری هم برای افزایش ظرفیت به این مجموعه افزوده می‌شود.

علاقه مندان برای استفاده از اتاق عقد حرم بانوی کرامت می توانند با مراجعه به پرتال حرم مطهر در فضای مجازی به نشانی www.amfm.ir بخش پیوند آسمانی و یا با مراجعه حضوری به اتاق عقد حرم واقع در ورودی صحن صاحب الزمان(عج) بین درب‌های ۱۷ و ۱۸ حرم مطهر از شرایط و ضوابط آن اطلاع یابند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.