اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت فاز دوم بلوار حضرت خدیجه(س)

شهر بیست/ شهردار منطقه پنج قم گفت: عملیات زیرسازی،روسازی و آسفالت لاین جنوبی فاز دوم بلوار حضرت خدیجه(س) به مساحت بیش از ۵۸۰۰ مترمربع با توزیع ۹۵۰ تن آسفالت به اتمام رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت فاز دوم بلوار حضرت خدیجه(س)
شناسه : 23972 | انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به اجرای عملیات فاز اول، حدفاصل بلوار انتظار تا بلوار پیامبر اعظم(ص) و فاز دوم حدفاصل بلوار انتظار تا خیابان امام حسن عسگری(ع) از اجرای لاین جنوبی این پروژه خبر داد.

شهردار منطقه پنج قم در ادامه افزود: طول کل بلوار حضرت خدیجه(س) ۷۵۰۰ متر و مساحت کل آن ۷۰۰ هزار مترمربع می‌باشد که در چندین مرحله انجام می‌شود، در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان و مسافرین تمامی پروژه‌های شهری منطقه با جدیت تمام در حال پیگیری و اجرا می‌باشد که به ترتیب اهمیت و اولویت اجرایی می‌گردند، پروژه مذکور نیز یکی از بزرگترین پروژه‌های استان و شهرداری منطقه پنج می‌باشد.

اقبالیان در خصوص اهمیت اجرای بلوار حضرت خدیجه(س) بیان داشت: وجود این رینگ می‌تواند در ایام خاص مشکل ترافیکی، گره‌های ترافیکی و مشکل رفت و آمد را تسهیل نماید و از طرفی در آبادانی هرچه بیشتر منطقه بلاخص مسائل اقتصادی برای مالکین نقش بسزایی داشته باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تولیت محترم مسجد مقدس جمکران و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و حمایت‌های شهردار قم، همکاری و شکیبایی مردم جمکران، خاطرنشان کرد: همراهی مردم همچون گذشته می‌تواند در پیشرفت سریع و آبادانی منطقه علی الخصوص جمکران موثر واقع شده و به امید خداوند پروژه‌های متعدد دیگری در اطراف مسجد مقدس جمکران به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.