۴٠٠ شهروند قمی در مسابقه برترین فضای سبز خانگی شرکت کردند

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: ٤٠٠ شهروند قمی در دومین دوره مسابقه برترین فضای سبز خانگی شرکت کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۴٠٠ شهروند قمی در مسابقه برترین فضای سبز خانگی شرکت کردند
شناسه : 23969 | انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اجرای طرح باغچه و «دومین دوره مسابقه برترین فضای سبز خانگی»، اظهار کرد: فضای سبز و گل‌وگیاه معجزه‌ سبز آفرینش خدا هستند و بر اساس بررسی‌ها و تحقیقات علمی انجام‌شده توسط دانشمندان افرادی که در معرض چشم‌اندازهای طبیعی قرار دارند به‌مراتب کمتر تحت فشار غم، استرس و افکار منفی قرار می‌گیرند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه مسابقه باغچه در راستای انتخاب بهترین فضای سبز خانگی برگزار شد، تصریح کرد: در این مسابقه شهروندان تصویر فضاهای سبز داخل منازل خود اعم از تراس، بام سبز، دیواره سبز، حیاط و… را در وب‌سایت سازمان به آدرس qomparks.ir بارگذاری کردند.

جوادیان خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار در این مسابقه تا ٢٩ اسفندماه بود که با توجه به اهمیت ترغیب شهر به حضور در منزل تا ٣١ فروردین‌ماه تمدید شد.

وی اذعان کرد: تعداد ۴٠٠ نفر از شهروندان تصویر فضای سبز خود را جهت شرکت در این مسابقه ارسال کردند که پس از بازدید از فضای سبز این شهروندان به ۵٠ نفر از آن‌ها بن خرید ١٠٠ هزارتومانی و بسته ویژه فرهنگی و به ۵ نفر از برگزیده جوایز نقدی اهدا شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.