مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر خبرگزاری مهر در قم برگزار شد

شهر بیست/ مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر خبرگزاری مهر در استان قم با حضور محمد شجاعیان مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر خبرگزاری مهر در قم برگزار شد
شناسه : 23963 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر خبرگزاری مهر در استان قم صبح چهارشنبه با حضور محمد شجاعیان مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: تبلیغات اسلامی آمادگی دارد امکانات خود را برای جریان سازی در اختیار رسانه های انقلابی قرار دهد.

وی در ادامه افزود: با توجه به همه اتفاقات و رخدادها و تحولاتی که در قم رقم خورده است هنوز رسانه‌ها در زمینه خبررسانی و جریان سازی خبری ضعیف هستند، حوزه رسانه و خبر در ایجاد جریان‌های جدید و شکست سنت‌های غلط همراهی خوبی نداشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به ظرفیت گردشگری اسلامی در قم بیان کرد: سالانه زائران بسیاری به شهر قم برای زیارت کریمه اهل بیت(س) سفر می‌کنند در حالی که تعداد زائران شاید از مشهدالرضا هم بیشتر باشد اما زمان ماندگاری مسافران و گردشگران در قم اندک است و این آسیبی جدی برای گردشگری قم به شمار می‌رود، باید رسانه‌ها ظرفیت گردشگری این شهر را بیشتر تبلیغ و اطلاع رسانی کنند.‌

همچنین مسعود کریمی، مدیرکل استان‌های خبرگزاری مهر طی سخنانی گفت: قم یکی از استان‌های استراتژیک و مهم کشور است و با تلاش و زحمات مدیر دفتر خبرگزاری مهر در قم اقدامات خوبی در زمینه تولید و خبررسانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به رویکرد و اهداف رسانه‌ای خبرگزاری مهر بیان کرد: این رسانه به دور از سیاست زدگی و سلایق و جناح بندی مأموریت رسانه‌ای خود را درسال های فعالیت به خوبی انجام داده است. آنچه در خبرگزاری مهر مخابره می‌شود حس مسئولیت است که از اعتبار این رسانه ناشی می‌شود.

کریمی افزود: در خبرگزاری مهر دوران جدیدی شروع شده است، در این دوران قلم‌ها و میکروفن‌ها بیش از اینکه در خدمت مسئولان و مقامات باشد در خدمت مردم بوده و در راستای حل مسائل و دغدغه‌های مردم به کار گرفته می‌شوند.

در ادامه محمد شجاعیان مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر گفت: باید نگاه‌ها به رسانه‌ها تغییر کند، برخی رسانه را ابزاری برای حکمرانی تصور می‌کنند این در حالی است که رسانه باید دنبال هدایت و کمک به مسئولان در پی حل مسئله باشد، باید برای این رسالت ابتدا یک نظام مسائل تدوین کنیم و در صدد حل مسائل مختلف باشیم نه اینکه تنها رویداد محور باشیم و بدنبال پوشش رخدادها برویم.

وی با اشاره به اینکه ضرورت تربیت نیروهای خلاق و انقلابی وهمچنین متخصص از برنامه‌های خبرگزاری مهر است، گفت: در تلاش برای راه اندازی مدرسه خلاقیت مهر هستیم تا این مدرسه نیروهای متخصص برای رسانه‌ها تربیت و آموزش دهد.

گفتنی است؛ در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مهدی سلیمانی، علی فردوسی به عنوان مدیر جدید دفتر خبرگزاری مهر در استان قم معرفی شد.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.