مدیران شهرداری پاسخگوی تماس شهروندان می‌شوند

شهر بیست/ دومین دوره از برنامه جامع ارتباطات مردمی شهرداری قم با عنوان «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» همزمان با دهه مبارک کرامت آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیران شهرداری پاسخگوی تماس شهروندان می‌شوند
شناسه : 23947 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، همزمان با ایام مبارک و فرخنده دهه کرامت، دومین دوره از برنامه جامع ارتباطات مردمی شهرداری قم با عنوان شهروند پرسش‌گر، مدیر پاسخگو با حضور شهردار قم و معاونین وی در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم آغاز شد.

در قالب برنامه جامع ارتباطات مردمی شهرداری قم، چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۱ تا ۱۳، مدیران ارشد مجموعه شهرداری قم و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر قم با حضور در محل سامانه ۱۳۷، به صورت مستقیم جوابگوی تماس‌های شهروندی با سامانه ۱۳۷ هستند.

این برنامه برای دومین سال متوالی اجرا خواهد شد و بیش از ۵۰ نفر از مدیران ارشد شهرداری قم از جمله معاونین، مدیران ستادی، مدیران مناطق هشتگانه، مدیران عامل سازمان‌های تابعه و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر قم پاسخگوی مستقیم تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷ هستند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.