درخشش خبرنگاران «شهر۲۰» در جشنواره ابوذر

خبرنگاران پایگاه خبری «شهر۲۰» در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم خوش درخشیدند و موفق به کسب چهار رتبه در بخش‌های مصاحبه و گزارش شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درخشش خبرنگاران «شهر۲۰» در جشنواره ابوذر
شناسه : 23927 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه و تولید آثار فاخر از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بود که از سوی بسیج رسانه استان قم ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان برگزار شد.

این جشنواره در دو بخش اصلی در رشته‌های «خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، گزارش تصویری، مستند رسانه ای اعم از کوتاه و بلند» و بخش ویژه در رشته «گزارش» فراخوان شده بود.

«رونق تولید»، «کارکردهای بسیج در چهل سالگی»، «مطالبه گری و گره گشایی از مشکلات مردم»، «محرومیت زدایی»، «سیمای فرهنگی، اجتماعی و معماری قم» و «مبارزه با آسیب های اجتماعی» از محورهای بخش اصلی این جشنواره و «قم سرآمد شهادت و سرافرازی»، «اخلاق و فرهنگ شهروندی»، «حجاب و عفاف و هویت دینی قم» و «گام دوم انقلاب، جوان گرایی و گردش نخبگان» از موضوعات بخش ویژه این جشنواره بودند.

خبرنگاران پایگاه خبری «شهر بیست» در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم، ۵ بار کاندیدای دریافت جایزه و در نهایت موفق به کسب دو رتبه اول و دو رتبه دوم شدند.

محمد مهدی عنایت‌پور در بخش مصاحبه برای گفت‌وگوی تفصیلی با سید حسین فدایی‌حسین با عنوان «حمایت نمی‌کنید چوب لای چرخ تئاتر نگذارید»، موفق به کسب رتبه نخست این بخش شد.

در این بخش، الهام فراهانی دیگر خبرنگار پایگاه خبری «شهر بیست» برای مصاحبه با مریم راهی با عنوان «یوما از قلبم می‌آید»، کاندیدای دریافت جایزه شد.

عنایت‌پور همچنین برای نگارش گزارش «حجابی که هرروز آب می‌رود» در بخش ویژه با موضوع «عفاف و حجاب و هویت دینی قم»، رتبه نخست را کسب کرد.

اما در بخش اصلی جشنواره، وجیهه غلامحسین‌زاده برای نگارش گزارش «قصه رنگ و رنج» در جایگاه دوم قرار گرفت.

غلامحسین‌زاده همچنین در بخش ویژه هم با موضوع «اخلاق و فرهنگ شهروندی» برای نگارش گزارش «همسفر با گل‌ها/ حکایت اتوبوس سبز آقای مروتی» موفق به کسب رتبه دوم این بخش شد.

خاطرنشان می‌شود پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم به دبیری سید جواد اشرفی برگزار شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.