۹۷ منزل مسکونی به سیل‌زدگان لرستان واگذار شد +تصاویر

شهر بیست/ ۹۷منزل مسکونی به همت مجموعه‌های مختلف در استان قم از جمله آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و با کمک هفت میلیارد و 700 میلیون تومانی قمی‌ها در مناطق روستایی استان لرستان احداث و این منازل به همراه یک مسجد به خانواده‌های سیل‌زده واگذار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۹۷ منزل مسکونی به سیل‌زدگان لرستان واگذار شد +تصاویر
شناسه : 23858 | انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، آیین افتتاح و واگذاری ۹۷ منزل مسکونی در مناطق سیل‌زده و محروم استان لرستان ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و نماینده ولی‌فقیه در استان قم و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در سایت زوانتل این استان برگزار شد.

این منازل مسکونی با استفاده از کمک پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قمی‌ها به سیل‌زدگان و همت مجموعه‌های مختلف در استان قم از جمله حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) و ستاد کمک‌های مردمی استان قم برای بازسازی مناطق سیل‌زده احداث شده است.

۲۸ واحد مسکونی در روستای ابراهیم آباد، ۲۱ واحد در بافت روستای زورانتل و ۱۴ واحد در سایت کنار روستا، ۳۴ واحد برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان چگینی و همچنین یک باب مسجد با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان لرستان احداث شده است.

خاطرنشان می‌شود، در مجموع بالغ بر هفت هزار و ۷۸۳ متر مربع ساخت و ساز برای احداث واحدهای مسکونی و یک باب مسجد در این مناطق سیل زده با اعتبار قریب به ۱۲ میلیارد تومان انجام شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.