پایان عملیات عمرانی پروژه باغ پرندگان قم

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: عملیات عمرانی پروژه باغ پرندگان قم به اتمام رسیده و عملیات تجهیز در حال انجام است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پایان عملیات عمرانی پروژه باغ پرندگان قم
شناسه : 23844 | انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، عباس حلوایی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری شهردار قم با اصحاب رسانه با بیان اینکه بودجه مصوب شهرداری بالغ بر هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی است، گفت: در این بودجه بحث تکمیل رینگ فردوسی که رینگ میانی شهر است در اولویت اول قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: این رینگ حدود ۳۰ کیلومتر طول دارد که از کمربندی امام علی(ع) آغاز شده و از میانه شهر می‌گذرد.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح فردوسی حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: مسیر مستقیم این تقاطع به زودی افتتاح می‌شود و مسیر بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز نیز به صورت سه سطحه در دستور کار قرار دارد و زودی آغاز می‌شود، یادآور شد: تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانیت در بلوار فردوسی و بلوار یادگار امام نیز آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح جعفریه نیز که نقش مهمی در بهسازی ورودی شهر دارد نیز در حال تکمیل است، یادآور شد: سوله‌های ورزشی مناطق نیز در دو منطقه افتتاح شده و ۶ سوله مناطق دو، سه، چهار، پنج، هفت و هشت نیز در حال اجرا بوده که امید داریم امسال افتتاح شود.

حلوایی‌زاده با اشاره به اینکه احداث باغ پرندگان یکی از پروژه‌های مهم شهرداری است، گفت: عملیات عمرانی این پروژه به اتمام رسیده و عملیات تجهیز در حال انجام است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه آسفالت معابر، گفت: با وجود افزایش قیمت‌ها در حوزه آسفالت نیز برنامه داریم بیش از ۲۵۰ هزار تن توزیع آسفالت داشته باشیم و تاکنون بیش از ۷۰ هزار تن توزیع صورت گرفته است.

نوشته های مشابه
تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.