پلمب ۷۰ واحد صنفی متخلف در قم

شهر بیست/ جانشین فرماندهی انتظامی قم از پلمب ۷۰ واحد صنفی متخلف در یک ماهه گذشته خبر داد .
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پلمب ۷۰ واحد صنفی متخلف در قم
شناسه : 23803 | انتشار : ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با هدف اجرای قوانین طرح فاصله گذاری اجتماعی و صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی در بین اصناف، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد های صنفی را اجرا و در این راستا تعداد هزار و ۳۶۲ واحد صنفی در استان بازدید شد .

جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: پلیس همواره تلاش می کند تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه، زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه هدف از ساماندهی اصناف رعایت قانون صنفی است و بازدید صنوف را رعایت قانون در بازار دانست، ادامه داد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این بازدیدها از تعداد هزار و ۳۶۲ واحد صنفی، تعداد ۷۰ واحد صنفی متخلف را پلمب و به تعداد ۱۹۳ واحد صنفی اخطار پلمب و به ۴۴۱ باب واحد صنفی تذکر دادند.

وی اضافه کرد: عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی اتحادیه صنفی را علت عمده پلمب واحدهای متخلف اعلام کرده و صاحبان صنوف متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف و بازاریان موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.