پلمب ۷۰ واحد صنفی متخلف در قم

شهر بیست/ جانشین فرماندهی انتظامی قم از پلمب ۷۰ واحد صنفی متخلف در یک ماهه گذشته خبر داد .
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پلمب ۷۰ واحد صنفی متخلف در قم
شناسه : 23803 | انتشار : ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با هدف اجرای قوانین طرح فاصله گذاری اجتماعی و صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی در بین اصناف، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد های صنفی را اجرا و در این راستا تعداد هزار و ۳۶۲ واحد صنفی در استان بازدید شد .

جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: پلیس همواره تلاش می کند تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه، زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه هدف از ساماندهی اصناف رعایت قانون صنفی است و بازدید صنوف را رعایت قانون در بازار دانست، ادامه داد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این بازدیدها از تعداد هزار و ۳۶۲ واحد صنفی، تعداد ۷۰ واحد صنفی متخلف را پلمب و به تعداد ۱۹۳ واحد صنفی اخطار پلمب و به ۴۴۱ باب واحد صنفی تذکر دادند.

وی اضافه کرد: عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی اتحادیه صنفی را علت عمده پلمب واحدهای متخلف اعلام کرده و صاحبان صنوف متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف و بازاریان موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.