غرس ۱۲۰ هزار اصله درخت در منطقه دو قم/ سالن چندمنظوره ورزشی تا پایان سال احداث می‌شود

شهر بیست/ شهردار منطقه دو قم از درختکاری ۱۲۰ هزار اصله نهال در ۲۳ کیلومتر طی چند سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه در این منطقه، رینگ سبز فعال‌شده است و تولیدات گیاهی خوبی در این سال‌ها داشته‌ایم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
غرس ۱۲۰ هزار اصله درخت در منطقه دو قم/ سالن چندمنظوره ورزشی تا پایان سال احداث می‌شود
شناسه : 23797 | انتشار : ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به اهمیت اتمام پروژه‌ها در این منطقه، اظهار داشت: در حوزه آسفالت ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده و خوشبختانه معابر سطح منطقه از کیفیت خوبی برخوردار است که یکی از اقدامات، انجام سالیانه یک میلیارد تومان هزینه برای ایمن‌سازی در حوزه ترافیک و تابلوهای کاربردی و هدایت مسیر است.

شهردار منطقه دو قم خاطرنشان کرد: پیرامون فضای سبز در این چند سال ۱۲۰ هزار اصله نهال در ۲۳ کیلومتر کاشته شده و رینگ سبز فعال‌شده است و تولیدات گیاهی خوبی در این سال‌ها داشته‌ایم.

رحیمی با بیان اینکه در حوزه ورزشی، پروژه‌هایی به ثمر نشسته و سالن ورزشی چندمنظوره در حال احداث است، تصریح کرد: برخی پروژه‌های عمرانی، فرا منطقه‌ای است و نیاز به برنامه‌ریزی طولانی دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری چند پروژه مهم در منطقه دو به سرانجام می‌رسد، ابراز کرد: در کنار این پروژه‌ها ساماندهی برخی از مکان‌ها را در دستور کار داریم و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نیز با مشارکت شهروندان عملیاتی می‌شود.

شهردار منطقه دو قم با تأکید بر اینکه در ماه‌های اخیر با توجه به شیوع کروناویروس، نیروها در نظافت شهری و ضدعفونی محیط تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند و اقدامات مؤثری در پیشگیری از بیماری و مدیریت بحران عملیاتی شد، افزود: تمرکز مدیریت شهری در منطقه دو رساندن شاخص‌ها به بالاتر از میانگین کشوری است و مشارکت مناسب شهروندان مانع از فرصت سوزی می‌شود.

رحیمی در مورد دیگر پروژه‌های این منطقه، بیان کرد: ازجمله پروژه‌ها رینگ فردوسی و زیرگذر بلوار روحانیت است که کلنگ احداث آن همزمان با دهه کرامت بر زمین زده‌شده است، همچنین احداث دو باکس زیرگذر ریل راه‌آهن و چند بوستان نیز از دیگر طرح‌هاست.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.