پیشرفت ۵۳ درصدی تقاطع فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص)

شهر بیست/ مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: عملیات عمرانی تقاطع فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) به مبلغ ۴۷ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد از پروژه‌های شاخص شهر قم است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۵۳ درصدی تقاطع فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص)
شناسه : 23751 | انتشار : ۰۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود بخشی در خصوص حوزه اجرا و نظارت بر پروژه‌های عمرانی، اظهار داشت: عملکرد شهرداری همچون ویترینی جلوی چشم شهروندان قرار دارد و شهروندان در این سال‌ها شاهد عملیات و فعالیت‌های مختلفی در مسیر عمران بوده‌اند و پروژه‌های متعددی در طول این سال‌ها به اتمام رسیده است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم افزود: در تلاش هستیم پروژه‌های نیمه‌کاره را در زمان‌بندی مشخص به سرانجام برسانیم، که در این راستا تسهیل رفت‌وآمد و عبور و مرور ترافیکی یکی از اهداف مهم در اجرای پروژه‌هاست.

بخشی با بیان اینکه این پروژه‌ها شامل اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح همچون تقاطع‌های امام علی(ع)، عمار یاسر و شهدای مدافع حرم و دسترسی تونل غدیر در محدوده خیابان انقلاب، پارکینگ شرقی و بزرگراه آیت‌الله بروجردی و تقاطع همسطح آیت‌الله بروجردی است، ابراز کرد: این پروژه‌ها با لطف خدا در دست اجرا، نظارت و یا در حال بهره‌برداری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های شاخص در دست اجرا، تقاطع فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) است که عملیات عمرانی آن به مبلغ ۴۷ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد آغازشده و ۴۷ درصد دیگر نیز اجرایی می‌شود که بلوار فردوسی بعد از بازگشایی و تملکات به‌صورت زیرگذر از بلوار پیامبر اعظم(ص) عبور می‌کند.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم بیان کرد: از دیگر پروژه‌های عمرانی شاخص در قم، پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س) است که این بلوار یکی از ورودی‌های قم از سمت جعفریه محسوب می‌شود و به لحاظ تردد دارای مزایای ترافیکی است، که در این خصوص زیرگذری که از زیر کمربندی امام علی(ع) عبور می‌کرد و وارد شهر می‌شد به دلیل عرض کم، سال‌هاست که مشکلاتی چون تصادف ایجاد می‌کرد.

بخشی عنوان کرد: در جهت رفع این چالش، پروژه عمرانی طراحی شد و پس از تصویب در شورای اسلامی شهر مورد اجرا قرار گرفت و با ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که امیدواریم تا پایان سال عملیاتی شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.