انبوه‌سازان مسکن فقط دنبال سودآوری نباشند

شهر بیست/ معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به اهمیت کیفی‌سازی در مسکن و آرامش و نشاط در زندگی مردم، گفت: در این موضوع انتظار ما این بوده که انبوه‌سازان به سمت کیفی‌سازی رفته و احداث بنا را مطابق پروانه انجام دهند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انبوه‌سازان مسکن فقط دنبال سودآوری نباشند
شناسه : 23749 | انتشار : ۰۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به نقش انبوه‌سازان در کیفیت ساخت‌وساز در شهر، اظهار داشت: از انبوه‌سازان باید تشکر نمود که در این شرایط اقتصادی صنعت ساخت‌وساز در استان قم را زنده نگه داشته‌اند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با تأکید بر وجود برخی انتقاداتی در عملکرد انبوه‌سازان، گفت: نیاز شهر قم این بوده که در بخش مسکن نگاه صرفه به‌صورت کالایی و سرمایه‌ای پیش نرود و به جوانب دیگر امر هم توجه شود.

جانقربان با اشاره به اهمیت کیفی‌سازی در مسکن و آرامش و نشاط در زندگی مردم، افزود: در این موضوع انتظار ما این بوده که انبوه‌سازان به سمت کیفی‌سازی رفته و احداث بنا را مطابق پروانه انجام دهند.

وی با بیان اینکه حوزه معاونت معماری و شهرسازی یکی از پرکارترین معاونت‌های شهرداری قم است، ادامه داد: ۸۵ درصد مراجعین به شهرداری به این معاونت در مناطق هشت‌گانه شهر قم مراجعه می‌کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به وجود سه اداره کل زیرمجموعه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری قم، خاطرنشان کرد: اداره کل نظارت بر ضوابط شهری شامل دو زیرمجموعه اداره تدقیق مکانی اداره کنترل ساخت‌وساز می‌شود.

جانقربان افزود: دو اداره کل دیگر معاونت شهرسازی شهرداری قم یکی مدیریت کمیسیون‌های ماده صد است که به مسئله تخلفات ساخت‌وساز و رای‌های صادره رسیدگی می‌کند و دیگر اداره کل مطالعات و طراحی توسعه شهری که موضوعاتی مانند نقشه‌های تفکیکی و سیما و منظر شهری در شرح وظایف آن قرار دارد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.