کارگاه بازیگری با حضور محمد حاتمی در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ کارگاه آموزشی یک‌روزه بازیگری با عنوان «بازیگری چیست؟ بازیگر کیست؟» با حضور محمد حاتمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارگاه بازیگری با حضور محمد حاتمی در قم برگزار می‌شود
شناسه : 23736 | انتشار : ۰۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، به همت گروه تئاتر «سپیدار» با همکاری باشگاه خبرنگاران جوان قم، کارگاه یک‌روزه بازیگری با عنوان «بازیگری چیست؟ بازیگر کیست؟» برگزار می‌شود.

این کارگاه آموزشی در روز جمعه ۱۳ تیر ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزار می‌شود و  ضمن اعطای گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان از سوی باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیمای مرکز قم، هنرجویان مستعد برای بازی در سریال های تلویزیونی انتخاب خواهند شد.

شرط سنی لازم برای حضور در این کارگاه آموزشی، دارا بودن حداقل ۱۵ سال سن است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره  ۰۹۱۲۸۷۹۱۰۴۹ تماس بگیرند یا به صفحه اینستاگرام zahra.farahani.rad مراجعه کنند.

خاطرنشان می‌شود محمد حاتمی متولد سال ۱۳۴۶ در تهران و از فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او علاوه بر بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما، مدیر برنامه‌ریزی و همچنین کارگردانی تئاتر را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

بادیگارد، آژانس شیشه‌ای و گلوگاه شیطان از جمله آثار سینمایی و دلنوازان، ترانه مادری، فاصله، حلقه سبز و همسایه‌ها از جمله سریال‌های تلویزیونی هستند که محمد حاتمی در آنها نقش آفرینی کرده است.    

 

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.