خطر جدی سیلاب در شهرک دانشگاهی پردیسان

شهر بیست/ سرپرست شهرداری منطقه هشت قم از جاری شدن سیلاب‌ها به ویژه در بخش شهرک دانشگاهی پردیسان به عنوان یک خطر جدی یاد کرد و گفت: به دلیل قرار گرفتن شهرک دانشگاهی در مسیر سیلاب، بارندگی شدید می‌تواند عواقب فاجعه‌آفرینی برای مردم پردیسان رقم بزند که با احداث کانال بتنی می‌توان از این فاجعه جلوگیری کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خطر جدی سیلاب در شهرک دانشگاهی پردیسان
شناسه : 23726 | انتشار : ۰۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه هشت قم با حضور شهردار منطقه، مدیر مرکز پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شهرداری قم و دیگر اعضای ستاد برگزار شد.

در این نشست، ضمن جمع بندی موارد خطر ساز در سطح منطقه، در خصوص رفع مشکل آب گرفتگی و مخاطرات احتمالی این معضل برای آینده منطقه پردیسان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

محمد رمضانی ضمن تاکید بر تسریع در حل مشکل جاری شدن سیلاب‌ها، ابراز داشت: مشکل جاری شدن سیلاب‌ها را به‌طور مستمر از نهادهای ذیربط در این زمینه پیگیری کرده‌ایم ولی متاسفانه هنوز اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است.

سرپرست شهرداری منطقه هشت قم در ادامه با بیان اینکه جاری شدن سیلاب‌ها مخاطره جدی برای منطقه مخصوصا قسمت شهرک دانشگاهی محسوب می‌شود، گفت: به دلیل قرار گرفتن شهرک دانشگاهی در مسیر سیلاب و همچنین وجود پست‌های متعدد برق و ریل آهن در این مسیر، بارندگی شدید می‌تواند عواقب خطرناک و فاجعه‌آفرینی برای مردم پردیسان رقم بزند که با پیشگیری به موقع و احداث کانال بتنی می‌توان از این فاجعه جلوگیری کرد.

رمضانی با بیان ایکه مسیر احداث این کانال در حوزه خدماتی شهرداری نیست، افزود: شهرداری با ایجاد کانال‌های موقت خاکی درصدد رفع موقتی مشکل است ولی در صورت بارندگی شدید این کانال‌ها پاسخگو نیست و امیدواریم مجموعه استان مخصوصا اداره کل راه و شهرسازی و مدیریت بحران استانداری اهتمام ویژه‌ای در خصوص این موضوع حساس داشته باشند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.