دستگیری سارقان دوچرخه و موتورسیکلت در قم

شهر بیست/ جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری دو سارق حرفه ای موتورسیکلت در قم خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان، ۱۷ دستگاه موتورسیکلت هوندای سرقتی و ۵۰ برگه سند و ۱۰۰ کارت موتورسیکلت جعلی کشف شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری سارقان دوچرخه و موتورسیکلت در قم
شناسه : 23699 | انتشار : ۰۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار کرد: با تلاش مأموران کلانتری ۲۴ پردیسان و همچنین مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم، ۳ نفر سارق و جاعل اسناد و هک کننده شماره شاسی و انجین موتورسیکلت در قم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شدند.

وی گفت: از مخفیگاه متهمان ۱۷ دستگاه موتورسیکلت هندا مسروقه با شماره تنه و موتور کوبیده شده، تعداد زیادی قطعات خرد شده از موتورسیکلت، تجهیزات و ابزار جعل سند و فرم های خام و ممهور و رنگی، شماره زن آهنی تنه و موتور، مینی سنگ فرز و مینی دلر با سمباده نصب شده برای پاک کردن شماره، ۵۰برگه سند جعلی موتورسیکلت، ۱۰۰ کارت موتورسیکلت جعلی، ۱۰پلاک جعل شده و دستی موتورسیکلت، ۳ قبضه سلاح سرد و مجوز جعلی تردد با موتورسیکلت های غیر مجاز کشف شد.

اسماعیلی با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی، تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی در این زمینه در دست بررسی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: همچنین در عملیاتی دیگر با تلاش مأموران ۴ نفر سارق دوچرخه دستگیر و از مخفیگاه آن ها ۳۲ دستگاه دوچرخه کوچک و بزرگ مسروقه و مقادیری مواد مخدر و آلات و ادوات استعمال مواد افیونی کشف که در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

نوشته های مشابه
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
تقدیر ستاد اقامه نماز از وضعیت نمازخانه‌های بوستان‌های قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • Hosein_akbari_mostaan@

    تاریخ : 12 - بهمن - 1399

    سلام…کسایی که دستگیر میکنید ارشون بپرسید ازکجاها بیشتر دزدی کردن…فکر کنم اینجوری کسایی ک موتوراشون دزدیده شده بهتر بتونن پیدا کنن من خودم موتورمو دزدیدن بعداون بالا۵۰نفر سارق موتور دستگیر شده ولی از موتور خبری نیس…خیلیا فک میکنم همین شرایطو داشته باشن


    پاسخ

    • محمدمهدی عنایتی

      تاریخ : 12 - بهمن - 1399

      سبام و عرض ادب. مرسوم نیست جزئیات محل سرقت به دلایلی، منتشر بشود. امیدواریم هرچه زودتر سارق موتور شما شهروند عزیز هم شناسایی شود.


      پاسخ