حسینی کاشانی خبر داد

چهل رویش انقلاب در قم تجلیل می شوند

شهر بیست/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از تجلیل چهل رویش انقلاب در بخش های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهل رویش انقلاب در قم تجلیل می شوند
شناسه : 2366 | انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید موسی حسینی کاشانی در نشست هم اندیشی رسانه های خبری استان قم، با بیان اینکه اصحاب رسانه مجاهدان خاموش هستند، اظهار کرد: اصحاب رسانه، همه را نشان می دهند اما خودشان دیده نمی شوند؛ به سهم خود از همت و تلاش خبرنگاران قدردانی می کنیم چراکه اگر تلاش اهالی رسانه نباشد، کارهایی که انجام می شود به اطلاع مخاطب نمی رسد.

وی تصریح کرد: برای فعالیت در حرفه خبرنگاری و خبر باید عشق داشت چراکه هریک از سختی ها و مشکلات این عرصه می تواند سبب کناره گیری از این حرفه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه اهمیت چهل سالگی انقلاب بر کسی پوشیده نیست، افزود: خوشحالیم که خداوند، دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است، آنها بحث چهل سالگی را شروع کردند و مانور دادند و گفتند اجازه نمی دهیم جمهوری اسلامی به چهل سالگی برسد؛ این مسئله زمینه ساز شد تا ما نگاه ویژه داشته باشیم و نشان دهیم در این چهل ساله انقلاب چه اتفاقاتی افتاده و از کجا به کجا رسیدیم.

حسینی کاشانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه شکوه چهل ساله در ایام دهه فجر، گفت: نسل جوان ما می توانند نمایش پیشرفت های کشور را در این نمایشگاه مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، دو برنامه خاص در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تدارک دیده است، تصریح کرد: چهل برنامه شاخصی که این اداره کل در طول چهل سال گذشته داشته است، در قالب نمایشگاه به نمایش در می آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با حضور مسئولان کشوری از چهل رویش انقلاب در بخش های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/  

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.