حسینی کاشانی خبر داد

چهل رویش انقلاب در قم تجلیل می شوند

شهر بیست/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از تجلیل چهل رویش انقلاب در بخش های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهل رویش انقلاب در قم تجلیل می شوند
شناسه : 2366 | انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید موسی حسینی کاشانی در نشست هم اندیشی رسانه های خبری استان قم، با بیان اینکه اصحاب رسانه مجاهدان خاموش هستند، اظهار کرد: اصحاب رسانه، همه را نشان می دهند اما خودشان دیده نمی شوند؛ به سهم خود از همت و تلاش خبرنگاران قدردانی می کنیم چراکه اگر تلاش اهالی رسانه نباشد، کارهایی که انجام می شود به اطلاع مخاطب نمی رسد.

وی تصریح کرد: برای فعالیت در حرفه خبرنگاری و خبر باید عشق داشت چراکه هریک از سختی ها و مشکلات این عرصه می تواند سبب کناره گیری از این حرفه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه اهمیت چهل سالگی انقلاب بر کسی پوشیده نیست، افزود: خوشحالیم که خداوند، دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است، آنها بحث چهل سالگی را شروع کردند و مانور دادند و گفتند اجازه نمی دهیم جمهوری اسلامی به چهل سالگی برسد؛ این مسئله زمینه ساز شد تا ما نگاه ویژه داشته باشیم و نشان دهیم در این چهل ساله انقلاب چه اتفاقاتی افتاده و از کجا به کجا رسیدیم.

حسینی کاشانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه شکوه چهل ساله در ایام دهه فجر، گفت: نسل جوان ما می توانند نمایش پیشرفت های کشور را در این نمایشگاه مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، دو برنامه خاص در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تدارک دیده است، تصریح کرد: چهل برنامه شاخصی که این اداره کل در طول چهل سال گذشته داشته است، در قالب نمایشگاه به نمایش در می آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با حضور مسئولان کشوری از چهل رویش انقلاب در بخش های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/  

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.