راه‌اندازی مجدد ۵ خط اتوبوسرانی در قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از راه‌اندازی مجدد ۵ خط اتوبوسرانی از چهار تیرماه در قم خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این ۵ خط درمجموع ۱۳ خط در ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان ارائه خدمات خواهند کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی مجدد ۵ خط اتوبوسرانی در قم
شناسه : 23645 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امیر یزدی با اشاره به برنامه‌های سازمان اتوبوسرانی در جهت ارائه خدمات به شهروندان اظهار داشت: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا در بسیاری از برنامه‌های شهرداری تغییراتی ایجادشده و ناوگان اتوبوسرانی نیز برای حفظ سلامت شهروندان تعطیل شد.

وی از بازگشایی بخشی از ناوگان اتوبوسرانی با ۸۰ دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: ۷ خط اصلی اتوبوسرانی در اوایل خردادماه با حداکثر ظرفیت آغاز به کارکرده و به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس‌ها تصریح کرد: شهروندان با ماسک و دستکش می‌توانند از ناوگان اتوبوسرانی استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در استفاده از صندلی اتوبوس‌ها رعایت شده است.

وی از راه‌اندازی ۵ خط دیگر از روز چهارشنبه ۴ تیرماه خبر داد و گفت: با توجه به درخواست شهروندان و اجازه کمیته مبارزه با کرونا استان ۵ خط دیگر نیز از چهارشنبه ۴ تیرماه راه‌اندازی می‌شود.

یزدی نام پنج‌خط اصلی را اعلام و بیان کرد: شهرک فاطمیه – میدان مطهری، خیابان جوادالائمه – بلوار منتظری، خیابان کلهری – میدان مطهری، خیابان انصار – میدان مطهری و میدان تره‌بار – میدان مطهری ازجمله این خطوط هستند.

وی با تأکید دوباره به شهروندان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: از سوارشدن افراد بدون ماسک و دستکش به اتوبوس‌ها خودداری شده و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی عامل انتقال ویروس در شهر خواهیم بود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.