خیابان‌های منطقه یک قم آسفالت می‌شوند

شهر بیست/ شهردار منطقه یک قم از توزیع ۵۰ هزار تن آسفالت در سطح منطقه یک شهری در سال جاری خبر داد و گفت: از میدان رسالت به سمت خیابان دورشهر، از دورشهر تا خیابان معلم و در ادامه از معلم تا انقلاب و از خیابان انقلاب تا آیت‌الله طالقانی و تمامی محله‌های قدیمی، روکش آسفالت انجام می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خیابان‌های منطقه یک قم آسفالت می‌شوند
شناسه : 23547 | انتشار : ۰۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به آخرین وضعیت احداث ادامه بلوار فردوسی، اظهار داشت: بلوار فردوسی در مسیر مستقیم و عبوری ویژه شهروندان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این پروژه از منطقه چهار شروع‌شده و یک لاین به طرف منطقه یک و یک لاین به سمت منطقه ۵ بوده که به بزرگراه امام علی(ع) وصل می‌شود.

شهردار منطقه یک قم با بیان اینکه این پروژه بزرگ از رینگ‌های اصلی ترافیکی شهر است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این پروژه سبب آن می‌شود که بیش از ۲۰ درصد از ترافیک بلوار بسیج و خیابان سمیه و جمهوری اسلامی کاهش پیدا ‌کند.

ترکمن آخرین وضعیت توزیع آسفالت در سطح منطقه را موردتوجه قرار داد و افزود: زیرساخت‌های آسفالت منطقه یک دارای مشکلاتی است و با توجه به اجرای پروژه‌های بزرگ در این منطقه، کمتر به این بخش پرداخته‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه در سال ۹۸ به میزان ۲۰۳ هزار تن آسفالت در سطح شهر قم توزیع شد که ۴۰ هزار تن آن شامل ۲۵ درصد از آسفالت در منطقه یک توزیع‌شده است، افزود: بر اساس اطلاع‌رسانی سامانه ۱۳۷، مهم‌ترین مطالبات در مورد آسفالت احصاء و امسال نیز ۵۰ هزار تن آسفالت در نظر گرفته‌شده است و تاکنون ۳۲ هزار تن تخصیص‌یافته است.

شهردار منطقه یک قم یادآور شد: در سال جاری از میدان رسالت به سمت خیابان دورشهر تعویض جدول و روکش آسفالت انجام می‌شود، همچنین از دورشهر تا خیابان معلم و در ادامه از معلم تا انقلاب و از خیابان انقلاب تا آیت‌الله طالقانی و تمامی محله‌های قدیمی در منطقه روکش آسفالت انجام می‌شود که دراین‌باره بیش از ۵۰ درصد پروژه آسفالت انجام‌شده و آسفالت کوچه‌ها باقی‌مانده است.

ترکمن ادامه داد: سال قبل تمامی بلوار سمیه و ۱۵ خرداد و شهید محلاتی و فرهنگیان ۲ از بوستان مهدی تا جهاد روکش آسفالت شده است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.