بوستان آفتاب منطقه ۵ توسعه می‌یابد/ احداث سالن چندمنظوره ورزشی

شهر بیست/ شهردار منطقه پنج قم از توسعه ۱۰ هزار مترمربعی بوستان بزرگ آفتاب در سطح منطقه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بوستان آفتاب منطقه ۵ توسعه می‌یابد/ احداث سالن چندمنظوره ورزشی
شناسه : 23512 | انتشار : ۰۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های منطقه پنج، اظهار داشت: این منطقه هفت هزار و ۹۰۰ هکتار وسعت دارد که ۱۳۰۰ هکتار از آن مسکونی است و مابقی خارج از محدوده شهری و مختص صنایع مختلف است.

شهردار منطقه پنج قم افزود: از نظر جغرافیایی بلوار پیامبر اعظم(ص)، خیابان کلهری، میدان پلیس و شهید محلاتی و بلوار دل آذر به سمت مسجد مقدس جمکران و محدوده خلیج‌فارس شامل منطقه ۵ می‌شود و صنایعی همچون چوب و کفش که در ایران حرف نخست را می‌زند در این منطقه قرار دارد.

اقبالیان با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های خدماتی به صنایع بزرگ در این مناطق یکی از اقدامات مهم شهرداری است، ابراز کرد: در این منطقه نمایشگاه‌های ملی بزرگی برگزارشده و صنعت سنگ و آجر نیز در این منطقه از خدمات شهری برخوردار هستند.

وی با تأکید بر اینکه در منطقه پنج ۲۴ بوستان وجود داشته که بزرگ‌ترین آن بوستان آفتاب در منطقه محروم شهر قائم(عج) با ۴۰ هزار مترمربع وسعت است، تصریح کرد: این بوستان درحال‌توسعه بوده و اقدامات خوبی در افزایش مساحت ۱۰ هزار مترمربع به آن شکل می‌گیرد.

شهردار منطقه پنج قم خاطرنشان کرد: در این بوستان کتابخانه مجهز با همراهی اداره کل کتابخانه‌های استان و همچنین چند بخش فرهنگی و ورزشی و بازی افزوده و بوستان چندمنظوره‌ای ویژه شهروندان طراحی می‌شود، در بوستان‌ها بحث نشاط را با سیر مراحل فنی دنبال می‌کنیم چراکه برخی از بوستان‌های قدیمی داخل بافت وجود داشته که اگر جای توسعه داشته باشند در دست اقدام قرار می‌گیرد.

اقبالیان عنوان کرد: به‌طورکلی زیباسازی و بهسازی دیگر بوستان‌ها نیز در دست اقدام است و بوستان آفتاب نیز روند توسعه‌ای پیدا می‌کند، در این راستا ۳ هزار مترمربع در منطقه شهر قائم(عج) ادامه بوستان آفتاب است که سالن چندمنظوره فوتسال، بسکتبال، والیبال، کشتی و بدن‌سازی در آن طراحی می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.