یک واحد غیرمجاز سرب در قم پلمب شد

شهر بیست/ معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک واحد غیرمجاز سرب که بدون هیچ‌گونه مجوزی در جاده کاشان فعالیت می‌کرد، پس از شناسایی و با حکم قضایی پلمب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
یک واحد غیرمجاز سرب در قم پلمب شد
شناسه : 23499 | انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، اسماعیل احمدی‌زاده در سخنانی اظهار داشت: در گشت و پایش شبانه کارشناسان این اداره کل در جاده کاشان، یک واحد غیرمجاز سرب شناسایی و بلافاصله مورد بازرسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از احراز تخلفات این واحد صنعتی، اقدامات قانونی لازم برای جلوگیری از فعالیت آن به سرعت انجام شد و در کمتر از یک هفته، با اخذ دستور قضائی و با حضور نیروی انتظامی، همه تجهیزات خط تولید پلمب شد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست قم با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از ۳۰۰ واحد صنعتی مورد کنترل و بازرسی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: در بازرسی از واحدهای صنعتی معمولاً میزان آلایندگی خروجی دودکش‌ها و فاضلاب آنها اندازه گیری شده و در صورتی که بالاتر از حد استاندارد باشد، اخطاریه لازم صادر می‌شود.

وی در پایان با اشاره به گشت و پایش مستمر واحدهای صنعتی به صورت شبانه روزی و رسیدگی به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی در سریع‌ترین زمان، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود از تخلفات زیست محیطی را با شماره تلفن ۳۲۶۰۲۹۸۱ در میان بگذارند.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.