تهیه طرح فاز یک تجهیز و توسعه بوستان بازیافت در قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: طرح فاز یک تجهیز و توسعه بوستان بازیافت در قم با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری قم انجام شده و به زودی فاز دوم این پروژه در مرحله اجرا آغاز خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تهیه طرح فاز یک تجهیز و توسعه بوستان بازیافت در قم
شناسه : 23493 | انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به توسعه و تجهیز بوستان بازیافت، اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند به منظور ارتقاء فرهنگ باز مصرف در بین شهروندان و آموزش کودکان در زمینه تفکیک و استفاده مجدد از پسماند اقدام به تهیه طرح توجیهی بوستان بازیافت قم کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: این طرح دارای بخش‌های مجموعه بازی کودکان، المان‌هایی از مواد بازیافتی و… بوده که با هدف آموزش شهروندان، در فضای بوستان فدک تهیه شده است.

میرابراهیمی یادآور شد: بوستان بازیافت به منظور آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با مفاهیم علمی و کاربردی بازیافت در نظر گرفته شد تا بیش از پیش به استفاده بهینه از پسماندها توجه کرده و این فرهنگ در جامعه به شکل مناسبی نهادینه شود.

وی با بیان اینکه در این بوستان تندیس‌های حیوانات با پسماندهای دورریختنی ساخته‌شده است، گفت: ابتکار در احداث بوستان بازیافت، استفاده از لوازم قابل احیا و بازیافتی بوده که در طراحی و ساخت آن استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به ساخت نیمکت‌ها و حتی گلدان‌ها در گوشه و کنار این بوستان اشاره کرد که از لاستیک‌های فرسوده انواع خودروها استفاده شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.