بوستان‌ها و مبلمان شهری قم به‌صورت روزانه ضدعفونی می‌شود

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: با گرم شدن هوا و حضور مردم در بوستان‌ها و مکان‌های پرتردد بوستان‌ها و مبلمان شهری با برنامه‌ریزی و هدفمند روزانه ضدعفونی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بوستان‌ها و مبلمان شهری قم به‌صورت روزانه ضدعفونی می‌شود
شناسه : 23490 | انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: با وجود کنترل ویروس کرونا و پایان بسیاری از محدودیت‌های اجتماعی اما هنوز شهروندان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و خطر آلوده شدن به ویروس کرونا را جدی بگیرند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ضدعفونی کردن معابر را یکی از اقدامات شهرداری از زمان شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: بعد از اعلام شیوع ویروس کرونا و از همان روزهای اولیه ضدعفونی معابر به‌صورت گسترده در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

سامع شیوه ضدعفونی مکان‌های پرتردد در سطح شهر را تشریح و بیان کرد: با توجه به کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و کاهش محدودیت‌های اجتماعی برنامه شهرداری برای ضدعفونی کردن شهر با متد جدیدی در حال انجام است.

وی از ضدعفونی کردن بوستان‌ها و مبلمان شهری به‌صورت روزانه خبر داد و تأکید کرد: در این متد جدید بوستان‌ها و مبلمان شهری روزانه با برنامه‌ریزی و هدفمند ضدعفونی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: با گرم شدن هوا و حضور مردم در بوستان‌ها و مکان‌های پرتردد ضدعفونی به‌صورت هدفمند انجام‌ شده و تا اعلام رسمی پایان اپیدمی ویروس کرونا این برنامه به‌صورت روزانه اجرا خواهد شد.

سامع در پایان با توصیه به مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: هنوز خطر ویروس کرونا در کمین بوده و با وجود همه اقدامات شهرداری شهروندان هنگام حضور در بوستان‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و مانع انتقال بیماری شوند.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.