بوستان‌ها و مبلمان شهری قم به‌صورت روزانه ضدعفونی می‌شود

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: با گرم شدن هوا و حضور مردم در بوستان‌ها و مکان‌های پرتردد بوستان‌ها و مبلمان شهری با برنامه‌ریزی و هدفمند روزانه ضدعفونی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بوستان‌ها و مبلمان شهری قم به‌صورت روزانه ضدعفونی می‌شود
شناسه : 23490 | انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: با وجود کنترل ویروس کرونا و پایان بسیاری از محدودیت‌های اجتماعی اما هنوز شهروندان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و خطر آلوده شدن به ویروس کرونا را جدی بگیرند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ضدعفونی کردن معابر را یکی از اقدامات شهرداری از زمان شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: بعد از اعلام شیوع ویروس کرونا و از همان روزهای اولیه ضدعفونی معابر به‌صورت گسترده در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

سامع شیوه ضدعفونی مکان‌های پرتردد در سطح شهر را تشریح و بیان کرد: با توجه به کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و کاهش محدودیت‌های اجتماعی برنامه شهرداری برای ضدعفونی کردن شهر با متد جدیدی در حال انجام است.

وی از ضدعفونی کردن بوستان‌ها و مبلمان شهری به‌صورت روزانه خبر داد و تأکید کرد: در این متد جدید بوستان‌ها و مبلمان شهری روزانه با برنامه‌ریزی و هدفمند ضدعفونی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: با گرم شدن هوا و حضور مردم در بوستان‌ها و مکان‌های پرتردد ضدعفونی به‌صورت هدفمند انجام‌ شده و تا اعلام رسمی پایان اپیدمی ویروس کرونا این برنامه به‌صورت روزانه اجرا خواهد شد.

سامع در پایان با توصیه به مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: هنوز خطر ویروس کرونا در کمین بوده و با وجود همه اقدامات شهرداری شهروندان هنگام حضور در بوستان‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و مانع انتقال بیماری شوند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.