هیئت کاراته قم نباید در انحصار یک عده باشد/ انتخابات هیئت کاراته فاقد مشروعیت است

شهر بیست/ مهدی عموزاده از قهرمانان ورزش کاراته قم با تأکید بر اینکه هیئت کاراته باید برای همه اعضای خانواده کاراته باشد نه فقط عده‌ای خاص، گفت: هیئت کاراته استان قم در حال حاضر مشروعیت ندارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هیئت کاراته قم نباید در انحصار یک عده باشد/ انتخابات هیئت کاراته فاقد مشروعیت است
شناسه : 23479 | انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مهدی عموزاده ظهر شنبه در نشست خبری نقد و بررسی مدیریت و حاشیه‌های ورزش کاراته استان قم، با اشاره به دوران درخشان کاراته قم در دهه هفتاد، گفت: متأسفانه مهم‌ترین مشکل ما در همه این سال‌ها به فدراسیون کاراته برمی‌گردد که می‌توانست از ظرفیت قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کاراته در بحث مربی‌گری و مدیریت استفاده کند اما این کار را نکرد.

وی تصریح کرد: ما هیچ‌گاه از طرف فدراسیون حمایت نشدیم و جالب اینجاست بدانید کسانی که در فدراسیون بودند، حالا خیلی دوست دارند توسط ما به فدراسیون برگردند اما عمر دوران قهرمانی و مدیریت کوتاه است.

اولین دارنده مدال طلای تاریخ تیم ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی کاراته جهان با تأکید بر اینکه متأسفانه اجازه ندادند در فدراسیون کاراته کرسی داشته باشیم، افزود: در زمینه کاراته قم با وجود اینکه اساتید قم، زحمت زیادی کشیدند اما انحصارگری‌ها موجب دلخوری اعضای این خانواده شد.

عموزاده با تأکید بر اینکه هیئت کاراته باید برای همه اعضای خانواده کاراته باشد نه فقط عده‌ای خاص، گفت: انحصارگری ها اجازه رشد اعضای خانواده کاراته قم را در زمینه های مختلف داوری و مربی گری نداد.

وی افزود: آقای علی‌نژاد معاون فنی و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان شجاع نیست، اگر اشتباه کردند باید بپذیرند و دستور وزیر ورزش را برای ابطال انتخابات و برگزاری مجدد مجمع، اجرایی کنند و تفسیر شخصی از قانون نداشته باشند.

قهرمان سابق کاراته آسیا تصریح کرد: گویا مشکل آقای دکتر مهدی سلطانی سالم بودن و تحصیل کرده بودن ایشان هست! مدیران ما نیروهای سالم را کنار می‌گذارند و افراد گوش به فرمان می‎‌خواهند.

عموزاده خاطرنشان کرد: هیئت کاراته استان قم در حال حاضر مشروعیت ندارد و باطل است.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.