انتخابات هیئت کاراته قم مهندسی شده بود/ خواسته پیشکسوتان کاراته قم ابطال انتخابات است

شهر بیست/ سید محسن خلیلی عضو هیئت رئیسه کاراته قم با اشاره به حاشیه‌های برگزاری انتخابات هیئت کاراته استان، گفت: مجمع برگزار شده غیرقانونی بود، این انتخابات باطل است چرا که انتصابات بود نه انتخابات.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتخابات هیئت کاراته قم مهندسی شده بود/ خواسته پیشکسوتان کاراته قم ابطال انتخابات است
شناسه : 23474 | انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید علی خلیلی ظهر شنبه در نشست خبری نقد و بررسی مدیریت و حاشیه‌های ورزش کاراته استان قم، با اشاره به اوضاع و احوال نابه‌سامان کاراته در قم، گفت: آسیب های زیادی در این سال‌های اخیر به کاراته قم وارد شده است.

وی در خصوص برگزاری انتخابات اخیر کاراته قم، گفت: این انتخابات همچون دوره‌های گذشته مهندسی شده بود و با نفراتی که خودشان می‌خواستند، مجمع تشکیل دادند و انتخابات برگزار کردند.

این پیشکسوت کاراته قم افزود: حق بنده و استاد بیطرفان و دوستان باتجربه دیگر بود که در مجمع حضور داشته باشیم و شخصی را که واقعا برای کاراته قم مفید است، انتخاب کنیم.

خلیلی افزود: بنده شاید جزو اولین یا دومین باشگاه‌دارهای قم باشم که قهرمان آسیا و جهان و کشور تحویل جامعه ورزش دادم و سال‌هاست کاراته‌کار تربیت می‌کنم.

وی تصریح کرد: ما مخالفت خودمان را با روش برگزاری مجمع انتخابات کاراته استان قم اعلام می‌کنیم چرا که نفرات مجمع را مهندسی شده انتخاب کردند.

عضو هیئت رئیسه کاراته قم افزود: مجمعی را که برگزار کردند غیرقانونی بود، این انتخابات باطل است چرا که انتصابات بود نه انتخابات.

خلیلی تأکید کرد: کسانی که خودشان عامل اختلاف در خانواده کاراته قم هستند، حالا دایه مهربان‌تر از مادر شدند تا اختلافات شود در حالی که مشکلات را خودشان درست کردند.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.