لغو امتحانات حضوری دانشگاه آزاد قم

شهر بیست/ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با صدور اطلاعیه از لغو امتحانات حضوری این دانشگاه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لغو امتحانات حضوری دانشگاه آزاد قم
شناسه : 23414 | انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان، امتحانات حضوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم لغو شد و دانشجویان به صورت مجازی در آزمون‌های پایان ترم شرکت می‌کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد قم، در راستای اجرای دستور ستاد مبارزه با کرونای استان، تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، استاندار و تصمیم گیری جلسه شورای استان دانشگاه آزاد اسلامی قم و تأیید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای حفظ سلامت دانشجویان و رفع دغدغه‌های خانواده‌های آنان، از روز شنبه ۹۹/۳/۳۱ تمامی امتحانات حضوری لغو و طبق برنامه امتحانی اعلام شده به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

تمامی امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در بستر مجازی از طریق پروفایل دانشجویی و به‌صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می‌شود.

اطلاعات مرتبط با شیوه نامه و راهنمایی امتحانات و جزئیات مورد نیاز دانشجویان  و اساتید که به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود، به زودی از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی قم به نشانی qom-iau.ac.ir  بارگذاری می‌شود.

توصیه می شود دانشجویان محترم برای شرکت در امتحانات بر خط برنامه ریزی لازم داشته باشند تا در فرایند تحصیلی آنها خللی ایجاد نشود.

در ادامه به اطلاع دانشجویان مقطع دکتری می رساند امتحانات پایان ترم مقطع دکتری تخصصی بر اساس بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه بصورت استاد محور و  شفاهی برگزار خواهد شد.

همچنین خاطرنشان می‌شود امتحانات لغو شده هفته اول امتحانات دانشگاه آزاد که قرار بود از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ خرداد برگزار شود، از ۲۲ تا ۲۸ تیر برگزار خواهد شد.  

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.