ممنوعیت برپایی چادر در بوستان‌های فدک و امام رضا(ع)

شهر بیست/ مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه نصب چادر در بوستان فدک و بوستان امام رضا(ع) ممنوع است، گفت: در ایام دهه کرامت بیشترین تلاش را برای حفظ سلامت مردم خواهیم داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ممنوعیت برپایی چادر در بوستان‌های فدک و امام رضا(ع)
شناسه : 23368 | انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با تأکید بر اینکه با توجه به تعطیلات تابستانی باید آمادگی کامل را در مجموعه شهرداری داشته باشیم، اظهار داشت: آماده باش تمامی همکاران و بوستان های شهر به صورت ویژه برای ایام تعطیلات و دهه کرامت پیش بینی شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به خدمات شهرداری قم در ایام ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در عین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: ما تلاش داریم از زائران به نحو شایسته پذیرایی کنیم ولی باید بدانیم که همچنان کرونا وجود دارد.

میرهادی تصریح کرد: همچنین در بوستان فدک و بوستان امام رضا(ع) از نصب هرگونه چادر جلوگیری می‌شود تا جلوی تجمعات و افزایش سطح بیماری گرفته شود.

وی با بیان اینکه اداره کل تخلفات و سد معبر و تخلفات اجتماعی به صورت ویژه در این ایام فعالیت خواهد داشت، گفت: مجموعه شهردای آمادگی صددرصد برای جلوگیری از هرگونه تخلف در این ایام را دارد، چراکه جان مردم از هرچیزی برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

*برگزاری مراسم دهه کرامت در ۲۰ مسجد شاخص قم

محمود مسگری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم همچنین از برگزاری جشنواره امام رضا(ع) خبرداد و گفت: برخی از برنامه‌های جشنواره در نیمه دوم سال برگزار شود، در قم هم سرود رضوی را پیش بیینی کرده ایم.

وی افزود: از سوی ستاد دهه کرامت امسال در وزارت ارشاد دستورالعملی داده شده که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای ۲۰ مسجد آماده کرده‌اند و این برنامه‌ها در ۲۰ مسجد شاخص برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: ده مراسم ویژه بانوان پیش‌بینی شده که با توجه به رعایت پروتکل‌ها در سطح استان به صورت ویژه برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.