جزئیات آتش‌سوزی گسترده کارخانه صنایع شیمیایی در شهرک شکوهیه قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، جزئیات عملیات سنگین اطفای حریق کارخانه صنایع شیمیایی ثنا را تشریح کرد و از مصدومیت سه آتش‌نشان قمی در این حادثه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات آتش‌سوزی گسترده کارخانه صنایع شیمیایی در شهرک شکوهیه قم
شناسه : 23359 | انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به حادثه آتش سوزی در کارخانه صنایع شیمیایی ثنا واقع در ورودی شهرک صنعتی شکوهیه، اظهار کرد: با تلاش نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی که برای پشتیبانی به شهرک شکوهیه اعزام شدند، حریق کنترل شده و اجازه توسعه آتش به انبارهای مجاور که مملؤ از مواد شیمیایی آتش‌زا بوده، داده نشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اذعان به اینکه رأس ساعت ۴:۲۰ دقیقه بامداد خبر آتش‌سوزی در کارخانه صنایع شیمیایی ثنا واقع در ورودی شهرک صنعتی شکوهیه به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی اعلام شد، تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام خبر خودروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

جعفری بیان کرد: در مرحله اول ۱۳ خودروی عملیاتی سنگین به همراه خودروهای آب‌رسان شهرداری در محل حاضر شدند تا حریق اطفا شود.

وی گفت: با تلاش حدود ۱۱۴ آتش‌نشان که در دو مرحله به محل حریق اعزام شدند حدود ساعت ۱۰ حریق کامل اطفا شد و نیروهای عملیاتی در حال رفع لکه‌های حریق احتمالی هستند تا محل به طور کامل ایمن شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تانکرهای آب‌رسان شهرداری، آبفا و سپاه در این عملیات همراه سازمان آتش‌نشانی بودند، افزود: خوشبختانه مدیران بحران شهرداری و استان نیز در محل حادثه حاضر شدند و بر روند مدیریت عملیات نظارت کردند.

لازم به ذکر است این آتش سوزی سه مصدوم در بر داشت که از نیروهای آتش نشانی بودند و به صورت سرپایی درمان شدند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.