افزایش سه برابری بودجه فضای سبز شهر قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از افزایش سه برابری بودجه فضای سبز شهر قم از سال ۹۴ خبر داد و گفت: در سال ۹۸ حدود ۴۷۱ میلیارد ریال برای احداث بوستان‌های شهری هزینه شده که این مبلغ بدون احتساب هزینه‌های مالکیت عرصه‌هاست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش سه برابری بودجه فضای سبز شهر قم
شناسه : 23297 | انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با تاکید بر اینکه بودجه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سال ۹۴ حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: در سال ۹۴ اصلاحیه بودجه هم صورت گرفته و حدود ۱۵ میلیارد تومان از بودجه کم شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، بودجه فضای سبز در سال ۹۵ را حدود ۹۸ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: بودجه فضای سبز در سال ۹۶ بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان و در سال ۹۷ حدود ۲۰۴ میلیارد تومان بود؛ در سال ۹۸ نیز بودجه فضای سبز به حدود ۲۰۶ میلیارد تومان رسید.

جوادیان با بیان اینکه از سال ۹۵ به بعد هر سال بودجه این سازمان متمم داشته است، گفت: علاوه بر اینکه بودجه‌ها محقق و جذب می‌شده متمم هم داشتیم.

وی اضافه کرد: سهم هر شهروند قمی از بودجه فضای سبز ۱۶۲ هزار تومان است و سهم هر شهروند از فضای سبز هم حدود ۲۰ مترمربع است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه از فروردین امسال تاکنون ۴۲۱ هزار مترمربع بهره‌برداری بوستان شهری داشته‌ایم، افزود: حدود ۴۷۱ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده که این مبلغ بدون احتساب هزینه‌های مالکیت است؛ اگر هزینه‌های مالکیت اضافه شد تقریبا این هزینه دو برابر می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.