پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی تقاطع فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص)

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی با بلوار پیامبر اعظم(ص) در حال حاضر ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی تقاطع فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص)
شناسه : 23267 | انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به اهمیت محور فردوسی در تشکیل رینگ میانی ترافیکی شهر، اظهار داشت: این رینگ می‌تواند یک جمع کننده و پخش کننده عمده ترافیک در سطح شهر باشد. زمانی هم کارایی دارد که تکمیل شده و نقاط انفصالی جبران شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه تکمیل این رینگ مراحل بسیاری را پشت سر گذاشته، ادامه داد: یک نقطه بحرانی در بلوار فردوسی با پیامبر اعظم(ص) داشتیم که در واقع بخشی از تملکات سال‌های گذشته انجام شد اما نقطه انفصال این پروژه، بلوار پیامبر اعظم(ص) بود.

حلوایی‌زاده، پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی با بلوار پیامبر اعظم(ص) را یک پروژه سنگین از نظر عمرانی دانست و اظهار داشت: در محور مستقیم زیرگذر این پروژه وجود دارد و چهار رمپ غیر مستقیم در منفی یک احداث خواهد شد.

وی به محدودیت‌های اجرا و طراحی این پروژه اشاره کرد و گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) پیاده راه و محور آیینی است و نباید مسیر مستقیم پیاده در این بلوار منقطع شود به همین خاطر ناگزیر بودیم که راست گردهای این تقاطع را در سطح منفی یک اجرا کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در این پروژه بالغ بر ۹۰۰ شمع به کار رفته، عنوان کرد: به دلیل زیر گذر بودن که کل سطح در منفی یک انجام می‌شود، حجم عمرانی سنگینی دارد.

حلوایی‌زاده با اشاره به پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه، بیان کرد: امیدواریم تا یک ماه و نیم آینده محور مستقیم را به بهره‌برداری برسانیم، در فاز بعدی چهار رمپ غیر همسطح را تکمیل کنیم.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.