تشکیل ۱۴۷۹ پرونده برای متخلفان اقتصادی در قم

شهر بیست/ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: ۱۴۷۹ پرونده از حوزه‌های مختلف در خصوص تخلفات اقتصادی به تعزیرات حکومتی استان واصل شد که ۹۷ درصد این پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشکیل ۱۴۷۹ پرونده برای متخلفان اقتصادی در قم
شناسه : 23245 | انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، مهدی ریاضی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به نظارت تعزیرات استان قم اظهار کرد: نیروهای تعزیرات در گشت‌های مشترک در استان حضور دارند، از ابتدای سال ۱۴۷۹ پرونده از حوزه‌های مختلف در خصوص تخلفات اقتصادی به تعزیرات حکومتی استان قم واصل شد که ۹۷ درصد این پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: متخلفان اقتصادی در سال جاری در استان قم، ۱۳۷ میلیارد ریال جریمه شدند و ۹۰۵ فقره پرونده در این خصوص به اجرای احکام رفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: در خصوص تخلفات اقتصادی در استان در جایی که نیاز به ورود دستگاه قضایی بود، این دستگاه همراهی داشت، به خصوص در جایی که صاحبان واحدهای صنفی تمکین به قانون نمی‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت قیمتی زیادی بین ۴۲۰۰ تومانی و ارز نیمایی وجود دارد، برخی به همین دلیل دست به احتکار کالاهای اساسی به خصوص شکر و برنج می‌زنند، پرونده‌هایی در این خصوص در استان قم تشکیل شده که مورد رسیدگی قرار گرفته است، گران فروشی کالاهای دارای قیمت مصوب جریمه نقدی دارد و هیج توجیهی در این خصوص پذیرفته نیست.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.