مناطق هشت‌گانه شهرداری زیر تیغ بازرسی رفتند

شهر بیست/ با هدف نظارت بر نحوه عمکلرد مجموعه‌های مختلف اداری شهرداری قم، بازدید سرزده از مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه شهرداری قم در دستور کار اداره کل بازرسی شهرداری قم قرار گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مناطق هشت‌گانه شهرداری زیر تیغ بازرسی رفتند
شناسه : 23234 | انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در راستای نظارت بر نحوه عملکرد بخش‌های اجرایی مناطق هشتگانه شهر قم در ارائه خدمات به شهروندان، مدیرکل بازرسی شهرداری قم به همراه کارشناسان این اداره کل از شهرداری بدون هماهنگی قبلی از منطقه شش شهرداری قم بازدید کردند.

بازدید تیم فنی و تخصصی اداره کل بازرسی شامل گفتگو با پرسنل، مدیران و مسئولین بخش‌های مختلف شهرداری منطقه شش و گفتگو با ارباب رجوع منطقه و بررسی مشکلات و درخواست‌های شهروندان از جمله اقداماتی بود که در بازدید انجام پذیرفت.

مدیر کل بازرسی شهرداری در این بازدید با تأکید بر لزوم نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات، گفت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و عملکرد صحیح از وظایف ذاتی شهرداری قم بوده که می‌بایست علاوه بر رعایت دقیق دستورالعمل‌های قانونی، برخورد مناسب با شهروندان نیز در اولویت قرار داشته باشد.

بهاءالدین دشتی ادامه داد: فعالیت و خدمات‌رسانی در منطقه شش با توجه به موقعیت منطقه و مشارکت شهروندان دارای ابعاد متفاوتی است که در مجموعه مدیریت شهری نیز تعامل خوبی با این منطقه وجود دارد و انتظار می‌رود خدمات‌رسانی مطلوبی صورت پذیرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.