۱۶ پروژه عمرانی منطقه ۳ قم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ اجرای فاز ۲ بلوار کوه سفید

شهر بیست/ سرپرست شهرداری منطقه سه قم گفت: ۱۶ پروژه بالای ۹۰ درصد در منطقه سه قم، آماده افتتاح بوده و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۶ پروژه عمرانی منطقه ۳ قم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ اجرای فاز ۲ بلوار کوه سفید
شناسه : 23205 | انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به پروژه‌های مهم منطقه سه شهر قم، اظهار داشت: پروژه‌ها بر اساس ردیف بودجه‌ای که به تصویب شورای اسلامی شهر می‌رسد و بر اساس نیازسنجی از مردم، برآورد ریالی شده و سپس به شهرداری مرکز اعلام می‌شود و قبل از اتمام سال ردیف بودجه را برای اجرا می‌گیریم.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم ابراز کرد: برای سال ۹۹ تعداد ۷۳ ردیف اعتباری عمرانی در منطقه سه داریم که جمعاً ۵۸ میلیارد تومان است، همچنین ۱۶ پروژه بالای ۹۰ درصد در منطقه سه قم، آماده افتتاح بوده و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

روحانی تصریح کرد: احداث فاز دو بلوار کوه سفید با ۵ میلیارد تومان اعتبار یکی از پروژه‌هاست که از سال ۹۷ شروع شد و سال قبل فاز یک آن به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه احداث فاز سه بوستان پاکبان در بلوار امام موسی صدر جنب شهرداری مرکز نیز یکی از پروژه‌هاست، افزود: این پروژه از سال ۹۷ آغازشده و دو میلیارد تومان اعتبار در سال قبل برای اجرای آن هزینه شد و در حال تکمیل بوده و بوستان قابل بهره‌برداری است.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم ادامه داد: احداث خیابان سردخانه در بلوار شهید رجایی روبروی بهشت معصومه(س) یکی از پروژه‌هاست و یک میلیارد و ۴۰۰ تومان صرف زیرسازی و آسفالت این پروژه شده است.

روحانی با تأکید بر اینکه اجرای شبکه آب خام و توسعه شبکه آبیاری با ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار و اجرای سکوهای مسافربری در میدان ۷۲ تن از دیگر پروژه‌هاست، یادآور شد: بهسازی رمپ امیرکبیر جنب عوارضی کاشان از پروژه‌های دیگری بوده که سال قبل خروجی رمپ از داخل بلوار زائر به سمت اتوبان کاشان با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار انجام و سال قبل تکمیل شد.

وی بیان کرد: همچنین بوستان لاله حدفاصل میدان آزادگان تا ۷۲ تن و احداث شوارع فرعی بلوار شهید خداکرم و جاده کوه سفید نیز ازجمله پروژه‌ها در منطقه ۳ است.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.