نایب‌رئیس بانوان هیئت بدن‌سازی قم منصوب شد

شهر بیست/ رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم با تأیید اداره کل ورزش و جوانان، نایب‌رئیس بانوان این هیئت ورزشی را معرفی و منصوب کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نایب‌رئیس بانوان هیئت بدن‌سازی قم منصوب شد
شناسه : 23197 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، در ادامه تغییر و تحولاتی که از یکی دو ماه اخیر در هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم آغاز شده و بعد از تغییر و انتصاب دبیر و مسوول جدید کمیته داوران این هیئت، نوبت به تحول در بخش بانوان رسید و نایب‌رئیس بانوان هیئت قم نیز امروز معرفی و منصوب شد.

به پیشنهاد هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام و تایید اداره کل ورزش و جوانان، خانم فاطمه بیک‌محمدی‌ کلهر مسوولیت نایب‌رئیسی بانوان هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام را بر عهده گرفته است، در حالی که پیش از وی فاطمه اخلاقی این مسوولیت را بر عهده داشت و از خدمات وی توسط رئیس هیئت قدردانی شد.

خبر دیگر از هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم به برگزاری آزمون دوره مربیگری بانوان اختصاص دارد که راجع به این موضوع رئیس هیئت قم اظهار کرد: امتحانات پنج درس باقی مانده از دروس عمومی مربیگری بانوان که در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، این هفته انجام پذیرفت.

سعید آمده خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این آزمون امتحانات پنج درس باقی مانده شامل دروس اخلاق مربیگری، استعدادیابی، طراحی تمرین، تجزیه و تحلیل مهارت‌ها و آمادگی جسمانی را در فرهنگسرای جوان قم برگزار کردند و نتایج آن به زودی تقدیم مربیان عزیز خواهد شد.

وی در ادامه بر لزوم رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین همراه داشتن ماسک، دستکش و دیگر لوازم شخصی برای هر فرد در باشگاه‌های بدن‌سازی و پرورش‌اندام تاکید کرد و افزود: بعد از تغییر و تحولات فدراسیون که به سرپرستی دکتر امیری‌ خراسانی منجر شد، در انتظار برنامه‌های فدراسیون برای حضور موفق در مسابقات و اجرای کامل برنامه‌های فدراسیون در سایر بخش‌ها هستیم.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم در پایان به اطلاعیه شماره سه امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان در مورد وام صندوق کارآفرین ویژه باشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: موسسین باشگاه‌های معرفی شده برای دریافت فرم وام سیصد میلیون ریالی به اتاق ۱۱۱ این اداره کل مراجعه کنند، زیرا عدم حضور تا پایان هفته به منزله انصراف باشگاه از وام تلقی خواهد شد و باشگاه دیگری جایگزین می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.