مجمع قاریان و حافظان قرآن در قنوات راه‌اندازی شد

شهر بیست/ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم شهر قنوات در استان قم برای نخستین بار با تلاش رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهر راه اندازی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مجمع قاریان و حافظان قرآن در قنوات راه‌اندازی شد
شناسه : 23195 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام سید جواد عظیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قنوات، ترویج و توسعه فرهنگ و سبک زندگی قرآنی را یکی از مأموریت‌ها و وظایف مهم اداره تبلیغات اسلامی برشمرد و اظهار کرد: در بخش مرکزی قم ظرفیت‌ها و استعدادهای قرآنی خوبی وجود دارد و برای استفاده بیشتر و بهتر از این ظرفیت‌ها، مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم تشکیل شد.

وی افزود: انتخابات شورای مجمع حافظان و قاریان شهر قنوات در اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شده و اعضای شورا، رئیس و مدیرعامل مجمع انتخاب شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قنوات با بیان اینکه پیشنهاد تشکیل مجمع حافظان و قاریان قرآن کریم در این شهر مورد استقبال قرار گرفت، گفت: بیش از ۵۰ نفر از حافظان و قاریان و اساتید بومی قرآن کریم در این مجمع حضور دارند و ما تلاش می‌کنیم امور مربوط به تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم، برگزاری دوره‌های آموزشی و توسعه گروه‌های تواشیح را با محوریت این مجمع پیگیری کنیم.

حجت‌الاسلام عظیمی افزود: تعدادی از قاریان و اساتید ممتاز استانی در بخش مرکزی قم سکونت دارند که پیش از تشکیل مجمع حافظان و قاریان قرآن کریم، ناشناخته بودند. بنابراین در صدد هستیم چهره‌ها و استعدادهای قرآنی بخش مرکزی را شناسایی و از ظرفیت آن‌ها برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی استفاده کنیم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.