محوطه‌سازی باغ‌موزه دفاع مقدس به زودی تکمیل می‌شود

شهر بیست/ مدیر پروژه بوستان هزارهکتاری قم گفت: عملیات محوطه‌سازی باغ‌موزه دفاع مقدس توسط شهرداری در حال انجام است و به زودی تکمیل خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محوطه‌سازی باغ‌موزه دفاع مقدس به زودی تکمیل می‌شود
شناسه : 23187 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمهدی هاشمی با بیان اینکه بوستان کوثر ابتدای شروع پروژه هزارهکتاری است، اظهار کرد: از سال ۹۶ اولین قرارداد با بیش از یک میلیارد تومان برای بهسازی مسیرها انجام شد و سال ۹۷ با اعتبار ۵.۶ میلیارد تومان فاز اول پروژه اجرایی شد.

مدیر پروژه بوستان هزارهکتاری قم با تاکید بر اینکه با اصلاح بودجه اعتبار مطلوبی به حجم ۱۰.۳ میلیارد تومان برای اجرای فاز دوم پروژه اختصاص یافت، افزود: با توجه به قرارگیری پروژه در محدوده باغ‌موزه دفاع مقدس جلوه فرهنگی برای این پروژه تعریف شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیتی که در خصوص ساختمان باغ‌موزه و محدوده آن وجود داشت ترک تشریفات پیمانکار انجام شد و روند پروژه تسریع شد.

وی گفت: شهرداری در این پروژه اقداماتی انجام داده که بخشی از آن مختص محوطه‌سازی ساختمان باغ‌موزه بوده است، ضلع شمالی ساختمان به اتمام رسیده و ضلع جنوبی در حال انجام است و حدود ۱۰ روز قبل کاشت فضای سبز آغاز شده است.

مدیر پروژه بوستان هزارهکتاری قم بیان کرد: امیدواریم هفته آینده با اتمام بتن‌ریزی محوطه، کاشت فضای سبز ضلع جنوبی نیز انجام شود، آسفالت پارکینگ هم انجام شده و دو تپه هم در محدوده پروژه وجود داشته که یک مورد تسطیح شده و تپه دوم هم با مشارکت برخی نهادها در حال انجام است.

هاشمی با اشاره به معارضین و مشکلات پروژه بوستان کوثر و محوطه باغ‌موزه دفاع مقدس، گفت: بحث تاسیسات موجود در محدوده برای پروژه مشکل‌ساز شده که نیاز است تسریع در عملیات اصلاح و بهسازی تاسیسات فاضلاب صورت گیرد.

نوشته های مشابه
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.