کتابخانه‌های عمومی شهدای نوبهار و امام خمینی(ره) امسال افتتاح می‌شود

شهر بیست/ استاندار قم با تأکید بر اهمیت افتتاح کتابخانه های عمومی شهدای نوبهار و امام خمینی (ره) تا پایان سال گفت: این مناطق فاقد کتابخانه هستند که با افتتاح آن، تحقق عدالت اجتماعی، گسترش کتابخوانی و رشد و شکوفایی استعدادها در جامعه ایجاد می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کتابخانه‌های عمومی شهدای نوبهار و امام خمینی(ره) امسال افتتاح می‌شود
شناسه : 23158 | انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، بهرام سرمست در جلسه هم اندیشی با سجاد عمرانی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم اظهار داشت: یکی از شاخص های توسعه فرهنگی در هر کشور و استان کتاب و کتابخانه و میزان مطالعه است که متاسفانه مورد غفلت واقع شده است.

وی افزود: بازگشایی کتابخانه های شهدای نوبهار و امام خمینی (ره) علاوه بر افزایش سرانه مطالعه سبب دسترسی آسان مردم به کتاب و همچنین دمیدن روح امید و انگیزه و تحقق گام دوم انقلاب با محوریت کتاب می شود.

استاندار قم همچنن مباحث عمرانی کتابخانه ها، واگذاری کتابخانه امین به نهاد کتابخانه ها، تشکیل جلسات انجمن کتابخانه ها و همچنین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی را نیز مورد توجه قرار داد.

سرمست تصریح کرد: کتابخانه امام علی (ع) از جمله کتابخانه هایی است که در منطقه محروم قم واقع شده و نگهداری و حفظ امنیت این کتابخانه ها می تواند یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی با ترویج مطالعه مفید باشد چرا که مانع بسیاری از ناهنجاری های اخلاقی و ارزشی می شود.

استاندار قم با تاکید بر اهمیت افتتاح کتابخانه های عمومی شهدای نوبهار و امام خمینی (ره) تا پایان سال خاطرنشان کرد: با توجه به فراوانی جمعیت در منطقه نوبهار و خیابان امام، متاسفانه این مناطق فاقد کتابخانه هستند که با افتتاح این دو باب کتابخانه تحقق عدالت اجتماعی، گسترش کتابخوانی و رشد و شکوفایی استعدادها با زیرساخت های توسعه فرهنگی در جامعه ایجاد می شود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.