ایجاد نشاط اجتماعی با افتتاح پروژه‌های شهری در قم

شهر بیست/ شهردار قم گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی، فضای سبز، خدماتی، حمل‌ونقل و شهرسازی مصداق خدمت صادقانه مدیریت شهری به شهروندان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ایجاد نشاط اجتماعی با افتتاح پروژه‌های شهری در قم
شناسه : 23140 | انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد با تأکید بر اطلاع‌رسانی دقیق به مردم در حوزه اقدامات انجام‌شده در شهرداری قم، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی به‌موقع به مردم یکی از اولویت‌های مدیران شهری بوده و باید شهروندان در جریان دقیق اقدامات انجام‌شده در همه حوزه‌ها مختلف باشند.

شهردار قم، حضور و مشارکت مردم در مسائل شهر را عامل دلگرمی مدیران شهر دانست و افزود: مشارکت مردم و دقت نظر شهروندان عامل مهمی در انجام وظایف مدیران و پرسنل شهرداری بوده و باید این مشارکت روزبه‌روز قوی‌تر و مستحکم‌تر شود.

سقائیان‌نژاد، افتتاح پروژه‌های شهرداری را نفسی تازه در شهر توصیف و تصریح کرد: باید مشکلات پیش پای پروژه‌ها برداشته‌شده تا پروژه در زمان مشخص به بهره‌برداری رسیده و افتتاح آن در زمان‌بندی مشخص‌شده با حضور مردم انجام شود.

وی با درخواست از تیم ارزیابی پروژه‌های مختلف در ارائه گزارش صریح و دقیق از پروژه‌ها، گفت: گزارش به‌موقع و دقیق مسائل مربوط به پروژه در برطرف شدن  مشکلات آن تأثیر به سزایی داشته و باید نسبت به این مهم دقت نظر کافی داشته باشند.

شهردار قم، افتتاح پروژه‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق به شهروندان را عامل تقویت نشاط اجتماعی در شهر خواند و بیان کرد: خدمت صادقانه مدیریت شهری به شهروندان؛ افتتاح پروژه‌های عمرانی، فضای سبز، خدماتی، حمل‌ونقل و شهرسازی است و تیم شهرداری در قم این خدمت‌رسانی را در اولویت قرار داده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.