رفع نقاط حاد و بحرانی فاضلاب پردیسان/ تقدیر از عزم آبفا در استفاده از انرژی های پاک

شهر بیست/ معاون امور عمرانی استاندار قم گفت: با اقداماتی که در یک سال گذشته توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شده، نقاط حاد و بحرانی فاضلاب پردیسان رفع شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رفع نقاط حاد و بحرانی فاضلاب پردیسان/ تقدیر از عزم آبفا در استفاده از انرژی های پاک
شناسه : 23098 | انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب قم، محسن بهشتی ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری پروژه توسعه، بازسازی و ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو استان قم که در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد، با تقدیر از شرکت آب و فاضلاب استان که همواره در ارزیابی‌های استان جزو شرکت‌های برتر بوده‌اند اظهار کرد: دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نیرو همواره جزو شرکت‌های برتر استان هستند.

وی با اشاره به یکپارچه‌های شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی افزود: با این وجود هیچ خللی در پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی صورت نگرفت.

معاون استاندار قم با بیان اینکه بخش فاضلاب پردیسان نیازمند همراهی بوده و باید به سرانجام برسد، تصریح کرد: با اقداماتی که در یکسال گذشته انجام شده نقاط حاد و بحرانی رفع شده و با این وجود باید طرح فاضلاب اصلی پردیسان اجرا شده تا به طور کلی مشکل حل شود و در این زمینه نیازمند همراهی آب و فاضلاب کشور هستیم.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه روستایی در بخش مرکزی و جعفرآباد مشکلاتی داریم گفت: با افزایش گرمای هوا مشکلات در این بخش‌ها افزایش یافته و امیدواریم با برنامه‌ریزی این مشکلات رفع شده و مردم دچار معضل نشوند؛ تخصیص سهم انتقال آب از سرشاخه‌های دز به بخش جعفرآباد و خلجستان هم مورد تأکید است.

بهشتی با اشاره به افتتاح تصفیه‌خانه شماره دو فاضلاب گفت: امیدواریم بتوانیم از پساب این فاضلاب به درستی استفاده کنیم؛ طی سال‌های اخیر به درستی از پساب استفاده نشده است.

وی افزود: پساب، آب پایدار برای بخش صنعت است و می‌توان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بخش زیادی از مشکلات این بخش را حل کرد.

معاون استاندار قم با اشاره به فعالیت چشم‌گیر شرکت آب و فاضلاب استان در توسعه استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی بیان کرد: خوشبختانه در دوره مدیریت آقای صادق پور از حداقل فضاهای موجود در راستای ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی و تأمین منابع انرژی مورد نیاز استفاده شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.