کار هیئت فوتبال قم به شکایت رسید

شهر بیست/ سرپرست هیئت فوتبال استان قم گفت: بابت در اختیار قرار ندادن دفتر و اموال این هیئت از مسئولان سابق هیئت فوتبال و آنهایی که ارتباط با این موضوع دارند، شکایت می‌کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کار هیئت فوتبال قم به شکایت رسید
شناسه : 23086 | انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بیش از ۱۰ روز از صدور ابلاغ قدرت‌الله باقری توسط فدراسیون فوتبال برای مسئولیت سرپرستی هیئت فوتبال استان قم می‌گذرد اما با توجه به حواشی اتفاق افتاده پیرامون برگزاری مجمع فوق‌العاده این هیئت ورزشی، همچنان هیئت فوتبال قم در تعطیلی به سر می‌برد.

در واقع می‌توان گفت بعد از پایان ماجرای کرونا، تنها هیئت ورزشی که همچنان تعطیل است و هیچ‌گونه فعالیتی در آن انجام نمی‌شود، هیئت فوتبال استان قم است، هیئتی که ساختمان آن در بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم به نام شهید جعفر حیدریان قرار گرفته ولی در روزهای اخیر هیچ کس در آن تردد ندارد.

در واقع بعد از برگزاری مجمع فوق‌العاده ۲۸ اردیبهشت ماه هیئت فوتبال قم که منجر به برکناری کریم بهرامی از مسئولیت ریاست این هیئت و سپس صدور ابلاغ سرپرستی قدرت‌الله باقری برای اداره این هیئت ورزشی شد، اختلاف‌ نظرها راجع به این موضوع برقرار است و هنوز ساختمان و اموال هیئت فوتبال به سرپرست جدید تحویل نشده است.

این موضوع منجر به تعطیلی تمام فعالیت‌های پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی در قم شده است، اتفاقی که البته در قم با واکنش‌های مختلفی مواجه شده و مهمترین سوژه این موضوع قدرت‌الله باقری سرپرست هیئت فوتبال استان قم است که مرتب مورد سؤال علاقه‌مندان به فوتبال قرار می‌گیرد.

سرانجام سکوت مسئول جدید هیئت فوتبال استان قم شکسته شد و باقری راجع به عدم تحویل ساختمان هیئت فوتبال و همچنین در اختیار قرار ندادن اسناد و مدارک این هیئت، گفت: وسایل ما تصرف عدوانی شده، وسایل مال ماست و باید به ما بدهند، اگر دفتر هیئت را ندهند شکایت می‌کنیم.

سرپرست هیئت فوتبال استان قم افزود: ما از مسئولان هیئت قبلی که آمدند و در را بسته‌اند و آنهایی که ارتباط با این موضوع دارند، شکایت می‌کنیم، اگر وسایل را ندهند شخصا دفتری در قم اجاره می‌کنم و کارهای هیئت را آنجا انجام می‌دهیم، ولی این شرمندگی می‌ماند برای کسانی که نمی‌خواهند ورزش قم رشد پیدا کند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.