قبوض برق کشاورزان قمی چگونه رایگان می‌شود؟

شهر بیست/ مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم به تشریح شرایط رایگان شدن قبوض برق کشاورزان قمی پرداخت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قبوض برق کشاورزان قمی چگونه رایگان می‌شود؟
شناسه : 22967 | انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، داوود سلیمانیان گفت: بر اساس طرح تشویقی شرکت توانیر، قبوض برق کشاورزانی که روزانه چهار ساعت چاه آب خود را خاموش کنند، رایگان می‌شود.

وی افزود: این طرح از روز گذشته تا ۱۵ شهریورماه اجرا می‌شود و کشاورزان داوطلب می‌توانند با ارسال شماره پرونده برق از روی فیش برق، به شماره ۵۰۰۰۵۹۵۹۰۱۷ ثبت نام نمایند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۱۲۱ داخلی ۲ تماس بگیرند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم با بیان این‌که ثبت‌نام تا پایان خردادماه ادامه دارد، اضافه کرد:‌ در این طرح کشاورزان باید چاه برق خود را در ساعات اوج مصرف برق یعنی بین ساعات ۱۳ تا ۱۷ خاموش کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰۰ حلقه چاه آب کشاورزی در استان قم فعال است و تاکنون ۴۰۰ کشاورز برای همکاری با شرکت توزیع نیروی برق اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

سلیمانیان بیان کرد: اگر کشاورزان در طول این ۷۷ روز، برق چاه‌های آب را در چهار ساعت مذکور طی ۳۰ روز متوالی قطع نمایند، پاداش دیگری نیز به آن‌ها اختصاص داده می‌شود که در قبوض برق اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه قطع برق از راه دور ویژه چاه‌های آب کشاورزی، گفت: تا پایان خردادماه همه چاه‌های کشاورزی قم به این سامانه مجهز می‌شوند تا امکان قطع برق چاه‌های آب در ساعت‌های اوج مصرف برق از طریق شرکت برق ممکن شود.

به گفته مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم، سال گذشته سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پاداش از محل خاموشی چاه‌های آب کشاورزی در قبوض کشاورزان اعمال شد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.