شیوع کرونا به مردم و مسئولان اهمیت خدمات الکترونیک را ثابت کرد

شهر بیست/ رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: این شرایط کرونا به مردم و مسئولان کمک کرد که متوجه اهمیت شهر هوشمند و الکترونیکی سازی خدمات شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شیوع کرونا به مردم و مسئولان اهمیت خدمات الکترونیک را ثابت کرد
شناسه : 22925 | انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، همایون یزدان‌پناه با اشاره به مشکلاتی که در پی شیوع کرونا در روند خدمت‌رسانی به مردم رخ داد، اظهار کرد: کرونا از دید الکترونیکی و هوشمندسازی دو بعد دارد که بعد منفی همین عوارض انسانی و تبعات اجتماعی است و بعد مثبت آن اهداف هوشمندسازی است؛ شهرها باید هوشمند شوند چون دنبال توسعه پایدار هستیم.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم بیان کرد: اگر هوشمندسازی صورت نگیرد اقتصاد به درستی مدیریت نشده، ترافیک مدیریت نمی‌شود، وقت مردم هدر خواهد رفت، مصرف سوخت بالا خواهد رفت و آلودگی هوا بیشتر می‌شود و مشکلات دیگری که به دنبال دارد.

یزدان پناه با بیان اینکه این شرایط کرونا به مردم و مسئولان کمک کرد که متوجه اهمیت شهر هوشمند و الکترونیکی سازی خدمات شوند، گفت: جنبه مثبت شرایط کرونا این بود که ما به این حقیقت برسیم که باید به سمت هوشمندسازی و الکترونیکی سازی برویم.

وی اضافه کرد: البته همه کارها قابلیت هوشمندسازی و الکترونیکی سازی ندارد؛ امروز شاهدیم ارتباطات خانوادگی افزایش چشمگیری یافته و در بستر الکترونیک خیلی از ارتباطات شدت گرفته که بسیاری از ایرادات زیرساخت‌ها را هم نمایان کرده که باید هزینه شده و به دنبال رفع آنها باشیم.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم با تاکید بر اینکه باید از حوزه هوشمندسازی و الکترونیکی‌سازی حمایت واقعی مالی و زمانی صورت گرفته و پیگیری شود تا مشکل حل شود، گفت: اگر عزم لازم در کشور به وجود آید به پیشرفت خواهیم رسید؛ در عرصه‌های مختلف زمانی که ما خواستیم توانستیم و امروز پیشرفت‌های شگرفی را به دست آورده‌ایم.

نوشته های مشابه
واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.