کتابخانه حرم حضرت معصومه(س) پایان خرداد بازگشایی می‌شود

شهر بیست/ مدیر کتابخانه، موزه و اسناد حرم حضرت معصومه(س) نسبت به بازگشایی کتابخانه حرم مطهر از پایان خردادماه جاری ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به اینکه شرایط کتابخانه تغییر کرد، فرآیند و شرایط عضویت افراد برای استفاده از کتابخانه آستان مقدس به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کتابخانه حرم حضرت معصومه(س) پایان خرداد بازگشایی می‌شود
شناسه : 22834 | انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام علی فتح‌الله‌زاده طی گفت‌وگویی با بیان اینکه در ایام بسته‌بودن در‌های حرم مطهر خادمان کتابخانه از فرصت استفاده کرده و کتاب‌های قفسه‌ها را با لیست‌های موجود تطبیق داده‌اند، عنوان کرد: کمبودها و نیازها شناسایی شده و رفع آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه آستان مقدس تقویت بخش پژوهش و پژوهش محوری را به صورت ویژه دنبال می‌کند، اظهار کرد: کتابخانه آستان مقدس در آینده به یک کتابخانه تخصصی پژوهشی تبدیل می‌شود که بیشتر پژوهش در حوزه منابع دینی و اسلامی در این کتابخانه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیر کتابخانه، موزه و اسناد آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: پژوهشگران دینی می‌توانند در آینده نزدیک با مراجعه به کتابخانه آستان مقدس در محیطی مطلوب از بسترهای موجود برای پژوهش‌های خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه طبقه همکف کتابخانه آستان مقدس به بانوان پژوهشگر اختصاص داده می‌شود، عنوان کرد: اکنون درحال فراهم‌سازی مقدمات مورد نیاز هستیم تا برادران پژوهشگر نیز بتوانند از ظرفیت طبقه اول کتابخانه بهره‌مند شوند.

فتح‌الله‌زاده با تاکید بر اینکه موضوع قرائت‌خوانی و پذیرش دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب در کتابخانه آستان مقدس مورد توجه قرار گرفته است، گفت: طبقه منفی یک کتابخانه به دو بخش خواهران و برادران تقسیم‌بندی شده و برای کتابخوانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ورودی درب پنج برای ورود خواهران درنظر گرفته شده است، عنوان کرد: برادران نیز همانند گذشته از ورودی صحن فاطمی استفاده خواهند کرد.

مدیر کتابخانه، موزه و اسناد آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نسبت به بازگشایی کتابخانه حرم مطهر از پایان خردادماه جاری ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط کتابخانه تغییر کرده است، فرآیند و شرایط عضویت افرادی برای استفاده از کتابخانه آستان مقدس به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.