۳۰ بوستان جدید در قم احداث می‌شود

شهر بیست/ معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: یکی از برنامه‌های مهم شهرداری قم، توسعه فضای سبز شهری با اعتباری بالغ‌بر ۱۷۴ میلیارد تومان و احداث ۳۰ بوستان جدید بوده که شامل ۱۲ میلیون مترمربع پارک جنگلی و ۱۷۰ هزار مترمربع توسعه پارک تفرجگاهی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۰ بوستان جدید در قم احداث می‌شود
شناسه : 22806 | انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن رنجبر با اشاره به برنامه‌های شهرداری در سال ۹۹ اظهار داشت: شش پروژه فرهنگی ورزشی در سال ۹۹ در دستور کار قرار دارد که با راه‌اندازی این سالن‌های ورزشی، شاخص‌ها در این زمینه افزایش می‌یابد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم به پروژه‌های باقی‌مانده در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: پروژه‌های باقی‌مانده سال ۹۸ که در سال ۹۹ دنبال می‌شود، تکمیل باغ پرندگان، تکمیل تقاطع سه سطحی میدان ولیعصر(عج)، اتصال تونل جمهوری و تقاطع فردوسی، اجرای تقاطع کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره) و همچنین ساماندهی میدان امینی بیات است.

رنجبر پروژه‌های سال ۹۹ را نیز اعلام و خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ پروژه جدید رینگ ترافیک فردوسی و اتصال به بلوار امام رضا (ع) باهدف تردد در بین مناطق ۲ ، ۴ ، ۳ ، ۵ و ۶ و مدیریت و کاهش ترافیک هسته مرکزی آغازشده و امیدواریم در طولانی‌مدت بتوانیم بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به پیاده راه تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: اتصال تقاطع بلوار صدوق و فردوسی و ادامه بلوار شهید روحانی برای اتصال به خیابان فردوسی و میدان ارتش و بلوار امام رضا (ع) نیز در دست اقدام بوده و همچنین اتصال کمربند امام علی(ع) به کمک بلوار محتشم، حکیم، فردوسی، یاسمن و شهدای روحانیت به سمت منطقه ۲ و ۶ را در برنامه داریم.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم به تکمیل پروژه تقاطع جاده جعفریه و فاز ۵ خیابان عمار یاسر نیز اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم شهرداری قم توسعه فضای سبز شهری بااعتباری بالغ‌بر ۱۷۴ میلیارد تومان و احداث ۳۰ بوستان جدید بوده که شامل ۱۲ میلیون مترمربع پارک جنگلی و ۱۷۰ هزار مترمربع توسعه پارک تفرجگاهی می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.